Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] hallo

5 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
382 Weergaven

hallo allemaal,

mijn naam is manon en ik ben een beetje nieuw in het pokerwereldje.
ik speel pas een tijdje en dit kost meer dan het oplevert.
ik hoorde dan ook van een vriend van deze site en de bijbehorende actie en dat leek me een goede manier om er serieus mee te beginnen.
ik heb net een account aangemaakt bij partypoker en ik hoop dat je die 50 dollar startgeld ook idd krijgt overgemaakt.
ik ben van plan om me te gaan verdiepen in het spelletje en ook de artikelen te lezen en de videos te bekijken.
het leukste vind ik no limit hold em. en de andere varianten begrijp ik een beetje maar nog niet goed genoeg.
Jullie zullen veel van me horen.
want.......
ik kom eraan!!!!!!!

manon :tongue:

4 reacties
pouwens1982
Poker Player

Hoi Manon,

Welkom op PokerStrategy.

Ik ben zelf ook net lid geworden, maar ik kan je alvast vertellen dat je hier een heleboel kunt leren.

Die 50 dollar zul je echt wel krijgen, als je tenminste nooit eerder een account hebt aangemaakt op Partypoker. Maar je geeft aan nieuw te zijn in de pokerwereld, dus dat zal dan wel niet.

Ik wens je veel succes aan de tafels.

Arjon
Oldschool Grinder

Hey Manon,

Welkom! Leuk dat je je hebt voorgesteld. Je kunt inderdaad veel leermateriaal hier vinden, dus hopelijk gaat het je wat helpen om het spelletje beter onder de knie te leren krijgen.

Als je nog naar iets op zoek bent of bepaalde vragen hebt: laat het gerust weten!

Veel succes en plezier alvast :)

DonBartos
Oldschool Grinder

Hey,

Welkom en veel succes hier :)

Welkom en veel geluk aan de tafels