Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Hallo

8 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
598 Weergaven
RelyonLuuk

Hallo, ik ben RelyonLuuk

Inmiddels al meer dan 2 weken lid van PokerStrategy.

IK ben niet gewend om aan forums deel te nemen, maar ik denk dat het echt wel de moeite waard is en ook leuk kan zijn.
Door het een en ander met jullie te delen over mijn pokerspel hoop ik dat mijn spel (en misschien ook jullie spel) beter wordt.

Natuurlijk was de grootste stimulans om lid te worden het startkapitaal van $50. Ik heb gekozen voor William Hill. Aantrekkelijk daar zijn de vette freerolls voor beginners. $1000 prijzengeld voor toernooitjes met slechts een paar honderd deelnemers. Dat is mooi!

Ik had wel een probleempje met aanmelden. Om me aan te melden moest ik een bedrag storten, anders kwam ik niet verder. Althans ik wist niet hoe. Dus ik heb $20 dollar extra gestort en afgelopen week nog eens $20 dollar om in aanmerking te komen voor de $10.000 freeroll van vanmiddag.

Tot nog toe heb ik NL cashgames gespeeld zonder veel succes (nog geen $10 winst voor ongeveer 15-20 uur aan de tafels). Ik heb ook S&G's (10 p) gespeeld met een klein verlies. In toernooipoker wat kleine successen: 3de in de superseries waar ik 45 engelse pond cashte en me plaatste voor de super series van maandag. Maar deze mag ik niet spelen vanwege mijn bankrollprotection.
Ik heb me ook geplaatst voor de supertuesday $30000 guar van 7 juni. En deze mag ik dan weer wel spelen... Vreemd. Hier had ik me liever voor uitgeschreven want dit toernooi begint vrij laat op een dinsdag en de volgende dag moet ik gewoon werken. Maar helaas kan dat dan weer niet.

Ik heb nog geen lesmateriaal bekeken, maar daar ga ik vandaag mee beginnen. Ik heb al meer dan 2 jaar pokerervaring. Op Full Ttilt een paar keer een bankroll opgebouwd en weer verloren tijdens downswings waar ik geregeld op tilt raakte. De laatste bankroll die ik verspeelde was meer dan $2000 in minder dan 2 maanden.
Ik heb geen geld om een grote bankroll te kopen, dus ik begin weer klein met dank aan PokerStrategy. En nu ga ik minder grinden, minder tilten en meer aan spelanalyse doen!

groetjes van RelyonLuuk

7 reacties
Copymeistrr

Hallo RelyonLuuk,

Leuk dat je je voorstelt. De 50$ haalt waarschijnlijk iedereen over om hier te komen spelen!
Forums zijn zéér leuk én werkt positief op je pokerskillz.

Freerolls zijn altijd zeer +EV en zo'n depositers hebben meestal nog een huge prijzenpot ook, dus is zéér aangenaam.

In het begin verdien je inderdaad niet veel met poker, maar dat is voornamelijk door de lage limieten. Welke limiet speel je nu trouwens?

En mooi dat je die tickets hebt gewonnen, is een goed begin!

Lesmateriaal is er genoeg, vids en artikels..

Al een idee wat je maingame zal zijn? Tornooitjes of toch maar cashgames?

RelyonLuuk Topicstarter
RelyonLuuk

Hoi Copymeistrr en anderen,

Ik heb nu gespeeld op 1/2 , 2/4 en 5/10 cent. Cashgames heb ik afgelopen 2 jaar niet veel gespeeld omdat ik er vooral mee verloren heb. Toernooipoker lijkt me iets beter te liggen. Vind ik ook iets spannender. Toch denk ik dat ik als ik me erin verdiep, makkelijker geld kan verdienen met cashgames, of in ieder geval sneller en misschien met minder ups en downs.

Ik denk doordeweeks vooral cashgames en in het weekend toernooien.
Straks in ieder geval de $10.000 depositors freeroll!

groet, RelyonLuuk

Copymeistrr

Tornooien zijn inderdaad iets swingier dan cashgames, maar als je een eerste plaats in een tornooi weet te pakken is dat natuurlijk een beter gevoel imo! :)

Update ons gerust hoe het gaat in die freeroll. Maak desnoods een topic aan op het rail-forum. :)

Duchesst

Welkom, veel plezier hier en succes aan de tafels (behalve als ik je tegenkom ;))

U winst moet ge wel niet per uur bekijken. Zeker voor andere mensen is dat nogal onduidelijk. Omdat zo niet duidelijk is op welke limiet je hoelang speelde, hoeveel tafels je tegelijk speelde en hoe snel de actie aan tafel ging.
Beter post je dan het aantal bb/100 per limiet.

RelyonLuuk Topicstarter
RelyonLuuk

Oorspronkelijk gepost door Duchesst
Welkom, veel plezier hier en succes aan de tafels (behalve als ik je tegenkom ;))

U winst moet ge wel niet per uur bekijken. Zeker voor andere mensen is dat nogal onduidelijk. Omdat zo niet duidelijk is op welke limiet je hoelang speelde, hoeveel tafels je tegelijk speelde en hoe snel de actie aan tafel ging.
Beter post je dan het aantal bb/100 per limiet.

Ik zal eens kijken of ik Holdem Manager aan de praat krijg met de handgeschiedenis van mij op William Hill. Dan kan ik iets duidelijker info geven
Dank voor de tip

hey zie dat je al tijdje niet meer gepost heb of in iedergeval vroeg ik me af hoe de 10.00$ freeroll je verlopen is.

RelyonLuuk Topicstarter
RelyonLuuk

werd 56ste en won $30. Ik begin vandaag een Blog, omdat ik uit de bankrollprotectie ben en nu echt serieus aan de slag ga!
Van de freeroll is een railthread, dus daar kan je nalezen hoe het me vergaan is.
Groet,
RelyonLuuk