Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Hallo!!!

9 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
1,416 Weergaven
TighterTiger

goedemorgen,

ik wil me even voorstellen. Ik ben nieuw hier op het forum en zou graag een goeie pokerspeler willen worden.

Graag zou ik willen weten, welke games er nog goed te beaten zijn, mtt's of beter cash games?

Ik ken het forum wel van een paar jaar geleden, maar toen werden er nog handen gepost...de complete hand werd gepost en van daaruit gingen mensen hem dan analyseren en tips geven. Gebeurd dit niet meer?

graag tips over goede nieuwe videos etc...

bedankt alvast

Beantwoorden
Citeren
8 reacties

Welkom! Veel succes!

Beantwoorden
Citeren
TighterTiger Topicstarter
TighterTiger

dankjewel

Beantwoorden
Citeren
advancedTN1984

Beiden schijnen wel te beaten te zijn. Het is echter wel een tikkeltje lastiger dan vroeger. Gewoon spelen wat je leuk vindt. Als je wat geld erbij wint is het mooi meegenomen naar mijn mening!

Beantwoorden
Citeren
batsie85

Welkom! Ik speel zelf SNG en die zijn tot nu toe wel te beaten, maar dan wel op een laag niveau.

Denk dat de ervaren spelers hier wel meer over kunnen vertellen 😜.

Succes aan de tafels !

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Hallo TighterTiger

Welkom op het PokerStrategy forum :welcome:

Er worden nog steeds wel handen gepost en feedback op gegeven, maar wordt dat minder frequent gedaan dan vroeger. Al kan het best zijn als iedereen weer wat actiever wordt dat het weer meer gedaan zal worden.

Ik denk zelf dat iedere game prima te verslaan is en hangt het er een beetje vanaf waar jij het beste in bent wat voor jouw het makkelijkste te verslaan is. Zo kan het zijn dat je heel goed post-flop kunt spelen en minder goed weet wat de push/fold ranges zijn of omgekeerd.

Er worden regelmatig goede en nieuwe video's gemaakt en hangt het er een beetje af welke pokerformaat je voorkeur uitgaat wat voor jouw interessante video's zijn.

Verder wens ik je een fijne tijd op het forum en mocht je nog vragen hebben stel ze dan gerust.

Groetjes,
SDK1987

Beantwoorden
Citeren
TighterTiger

bedankt allemaal! Ik ga even uitzoeken welke games ik het fijnst vind om te spelen.

Welke pokerroom word er aangeraden?

Ik zie wel duidelijk een verschil in hoe slecht spelers zijn op bijvoorbeeld 888 vergeleken bij pokerstars.

Er is lijkt mij veel meer te pakken op site's als 888...en misschien nog andere?

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

888poker heft inderdaad wel de reputatie dat ze qua niveau een slecht spelersveld hebben.
Als je bijvoorbeeld MTT SNG's wilt spelen is PokerStars zo'n beetje de enige site waar je daarvoor een goede traffic voor hebt. Dus dat speelt ook mee.

Beantwoorden
Citeren
TighterTiger

Oorspronkelijk gepost door SDK1987
888poker heft inderdaad wel de reputatie dat ze qua niveau een slecht spelersveld hebben.
Als je bijvoorbeeld MTT SNG's wilt spelen is PokerStars zo'n beetje de enige site waar je daarvoor een goede traffic voor hebt. Dus dat speelt ook mee.

ja, als ik in staat ben veel meer tafels te gaan spelen zal pokerstars het wel worden....

eerst maar eens op verschillende site's verschillende games spelen en dan kijken wat mij het beste bevalt.

bedankt voor de tips!

Beantwoorden
Citeren