Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Hallo!

4 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
361 Weergaven

Hallo!

Mijn naam is Kroes, 25 jaar en poker nu een jaar of 10. Ooit begonnen achter in de schuur met vrienden, later ook het online pokeren ontdekt.

Los van het lezen van verschillende discussies kijk ik regelmatig live streams via Twitch, een leuke manier om te leren van andere spelers. Ook op youtube kijk ik vaak samenvattende filmpjes.

Complimenten gaan uit naar alle gebruikers die medegebruikers graag willen helpen door hun mening te delen. Ik hoop ook veel op te kunnen steken via Pokerstrategy!

Groeten Kroes

Beantwoorden
Citeren
3 reacties
Supermoderator
Zeezout

Welkom! Succes met het verder ontwikkelen van je spel! :)

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Hallo Kroes

Welkom op het PokerStrategy forum :welcome:

Welke pokerformaat (SNG's, toernooien en/of cash games) je het meeste interesseert en je het meeste?
Als ik dat weet is het wat makkelijker om daar specifieker om daar informatie aan jouw te geven en daar de forumgedeelte links voor te geven, zodat ik je eventueel op weg kan helpen.

Zo te zien ben je nog een basic lid en dan kun je gebruik maken van onze gratis geld promotie en kun je gratis geld krijgen op een pokerroom waar je nog geen account hebt.

Verder wens ik je een fijne tijd op het forum en mocht je nog vragen hebben stel ze dan gerust.

Groetjes,
SDK1987

Beantwoorden
Citeren
bobo3131

Wat Jan je als beginner better spelen?

Cash, toernooien of S&G?

Vind persoonlijk toernooitjes wel leuker, maar of het beter is voor je spel weet ik niet.

Advies?

Bobo3131

Beantwoorden
Citeren