Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Hallo allemaal

7 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
403 Weergaven

Hoi,

Lees al enige tijd mee op het forum, vond het nu wel tijd om me even voor te stellen. Ben dus ***, speel nu ongeveer een jaar poker, een tijdje met succes en bankroll uitgebouwd en goed uitgecashed, maar sinds een maand wat minder (lees: 80% bankroll erdoorheen gejaagd)door het niet houden aan brm.

Ben van plan opnieuw te beginnen op 5nl en zo gaandeweg een bankroll op te bouwen.

Mijn grootste doelstelling is om me aan brm te houden, omdat ik hierdoor flink onderuit ben gegaan.

Als er nog vragen zijn hoor ik het graag.

Groetjes,

Samari87

Beantwoorden
Citeren
6 reacties
Orodin
PokerStrategist

Hey Samari87,

Leuk dat je je even komt voorstellen en welkom op het forum!

Welke pokervariant speelde je toen het bergafwaarts ging? Het is in ieder geval goed dat je je realiseert wat de oorzaak ervan is geweest. BRM is erg belangrijk en wordt vaak onderschat.

Dus nu NL5! Op welke room ga je spelen? Heb je een tracked account via PokerStrategy, zodat je ook de benodigde StrategyPoints kunt verdienen om meer leermateriaal beschikbaar te krijgen?

In ieder geval heel veel succes met je nieuwe uitdaging. Ik hoop dat het lukt je aan je BRM-plannen te houden. Om dit beter voor elkaar te krijgen wil ik je graag verwijzen naar onze Psychologie-sectie, waarin een aantal handige artikelen staat die je wellicht kunnen helpen op dit gebied.

Mocht je verder nog vragen of problemen ondervinden, aarzel dan niet deze op het forum te posten!

Groeten,
Orodin

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door Orodin
Hey Samari87,

Leuk dat je je even komt voorstellen en welkom op het forum!

Welke pokervariant speelde je toen het bergafwaarts ging? Het is in ieder geval goed dat je je realiseert wat de oorzaak ervan is geweest. BRM is erg belangrijk en wordt vaak onderschat.

Dus nu NL5! Op welke room ga je spelen? Heb je een tracked account via PokerStrategy, zodat je ook de benodigde StrategyPoints kunt verdienen om meer leermateriaal beschikbaar te krijgen?

In ieder geval heel veel succes met je nieuwe uitdaging. Ik hoop dat het lukt je aan je BRM-plannen te houden. Om dit beter voor elkaar te krijgen wil ik je graag verwijzen naar onze Psychologie-sectie, waarin een aantal handige artikelen staat die je wellicht kunnen helpen op dit gebied.

Mocht je verder nog vragen of problemen ondervinden, aarzel dan niet deze op het forum te posten!

Groeten,
Orodin

Hey Orodin,

Ik gebruik PokerStars, hier speel ik voornamelijk no limit cashgames en zo tussendoor eens eem sng. Wil me echter wel concentreren op 1 speltype.

Bij me profiel heb ik me username ingevuld achter pokerstars, als dat het tracken is dan heb ik dat gedaan, zo niet dan moet ik dat nog even uitvogelen.

Bedankt voor de tip, zal de komende tijd zoveel mogelijk artikelen lezen en videos bekjjken.

Groetjes,

Samari87

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Denk dat jouw PokerStars account hoogstwaarschijnlijk niet te tracken is, want dan had je met behulp van deze site de account moeten aanmaken en dat heb je hoogstwaarschijnlijk niet gedaan.

Beantwoorden
Citeren
Orodin
PokerStrategist

Hey,

Sorry voor de late reactie :)!

Wat SDK1987 zegt klopt inderdaad. Wanneer je jouw PokerStars account niet via PokerStrategy.com hebt aangemaakt, is het helaas niet mogelijk jouw account alsnog aan ons te laten koppelen.

Als je toegang wilt tot de content op deze site (en dat kan ik je van harde aanraden!), dan zou je eens in dit overzicht kunnen kijken om te zien of hier misschien pokerrooms tussen zitten die je aanspreken. Er zijn voldoende sites met nice traffic / mooie promoties / gratis pokergeld / goede software / veel fish (en dus easy verslaanbare games), om dit in ieder geval het overwegen waard te maken!

Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Mocht je nog aanvullende vragen hebben, laat het ons dan gerust weten!

Groetjes,
David

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door Orodin
Hey,

Sorry voor de late reactie :)!

Wat SDK1987 zegt klopt inderdaad. Wanneer je jouw PokerStars account niet via PokerStrategy.com hebt aangemaakt, is het helaas niet mogelijk jouw account alsnog aan ons te laten koppelen.

Als je toegang wilt tot de content op deze site (en dat kan ik je van harde aanraden!), dan zou je eens in dit overzicht kunnen kijken om te zien of hier misschien pokerrooms tussen zitten die je aanspreken. Er zijn voldoende sites met nice traffic / mooie promoties / gratis pokergeld / goede software / veel fish (en dus easy verslaanbare games), om dit in ieder geval het overwegen waard te maken!

Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Mocht je nog aanvullende vragen hebben, laat het ons dan gerust weten!

Groetjes,
David

Was hier inderdaad al van op de hoogte, had in eerste instantie een poker777 account aangemaakt om het getracked te krijgen maar er ging echter iets mis met me account daar, heb gemaild naar poker777 maar nog geen reactie, heb nu dan maar een williamhill account aangemaakt, me username heb ik als ticket vestuurd.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Als je William Hill hebt gedownload volgens het stappenplan die je hier kunt vinden kun je bij stap 4 je gebruikersnaam invullen en dan komt het van zelf goed.

Beantwoorden
Citeren