Oorspronkelijk gepost door Orodin
Hey Samari87,
Leuk dat je je even komt voorstellen en welkom op het forum!
Welke pokervariant speelde je toen het bergafwaarts ging? Het is in ieder geval goed dat je je realiseert wat de oorzaak ervan is geweest. BRM is erg belangrijk en wordt vaak onderschat.
Dus nu NL5! Op welke room ga je spelen? Heb je een tracked account via PokerStrategy, zodat je ook de benodigde StrategyPoints kunt verdienen om meer leermateriaal beschikbaar te krijgen?
In ieder geval heel veel succes met je nieuwe uitdaging. Ik hoop dat het lukt je aan je BRM-plannen te houden. Om dit beter voor elkaar te krijgen wil ik je graag verwijzen naar onze Psychologie-sectie, waarin een aantal handige artikelen staat die je wellicht kunnen helpen op dit gebied.
Mocht je verder nog vragen of problemen ondervinden, aarzel dan niet deze op het forum te posten!
Groeten,
Orodin
Hey Orodin,
Ik gebruik PokerStars, hier speel ik voornamelijk no limit cashgames en zo tussendoor eens eem sng. Wil me echter wel concentreren op 1 speltype.
Bij me profiel heb ik me username ingevuld achter pokerstars, als dat het tracken is dan heb ik dat gedaan, zo niet dan moet ik dat nog even uitvogelen.
Bedankt voor de tip, zal de komende tijd zoveel mogelijk artikelen lezen en videos bekjjken.
Groetjes,
Samari87