Ga naar het forum
Hallo allemaal ik b...

Meldingen
Alles wissen

Hallo allemaal ik ben Hesselsan

10 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
1,215 Weergaven
hesselsan
PokerStrategist

Ik ben Hesselsan een 25 jarige man, ik kom voor het eerst verhaal doen op pokerstrategy. Mijn lange termijn doel is om van het poker te kunnen leven, daardoor ben ik hier ook terecht gekomen.

Momenteel ben ik al een paar keer broke gegaan op stars (de hard way), nu wil ik dit in de toekomst voorkomen door de strategieartikelen toe te passen en actief deel te namen aan dit forum.

Ook wil ik niet meer spelen op stars, dit account kan namelijk niet gekoppeld worden met pokerstrategy.

Mijn vragen:
1. Waar te beginnen?

2. wat zijn realistische doelen? moet ik dit op bankrollniveau doen dus laat ik zeggen 10% winst per dag dat ik online poker, of per aantal handen van de dag, tijd etc.?

3. welke pokerroom zouden jullie mij aanraden? Ik ben op zoek naar een goede rakeback, bonusstructuur zowel in het spel als hier (williamhill?), en het liefst ook voor android en ios al zijn dit leuke bijkomstigheden.

Tips en hulp is altijd welkom via een PM of hier!

GG!

Hesselsan

Beantwoorden
Citeren
9 reacties
onmybike
BlackMember

jooooooo

1. Zou eerst kijken wat je leuks vind kwa cash games of sit en go's, en dan zou ik kiezen op welke je wil focussen.

2. Zou aan begin zeker geen gelddoelstelling doen en ook niet op bangrollniveau. Je moet eerst gewoon focussen op inproven.

3. gewoon pokerstars doen imo. Jammer dat je geen status haalt maar die hebben imo de beste software, rakeback systeem en denk dat je daar ook snelst kan leren. En hogere status halen is wel grappig maar het lijkt me niet verstandig om daarom alleen op een andere room te spelen.

glglgl

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Hallo hesselsan

Welkom op het Pokerstrategy forum

Als ik zo naar je vragen kijk ben ik vooral benieuwd wat je zoal gespeeld hebt en wat er voornamelijk mis ging. Dit kan je bijvoorbeeld doen door handen op het handbeoordelingsforum te posten. Al is het wel verstandig om eerst de belangrijke informatie goed door te nemen voor je een hand post, zodat je weet waar je aan toe bent.

Als het gaat om realistische doelen te stellen zou ik eerst aan mijn spel gaan werken voor je zelf een doel voor ogen gaat stellen. Dat kun je doen door handen te posten, zoals ik al eerder heb aangegeven. Ook kun je dagelijks verschillende coachings gaan volgen. Verder zijn er genoeg pokervideo's en -artikelen te vinden op de site.

Mocht je van plan zijn om op andere pokerroom te gaan spelen kun je het beste naar deze thread toe gaan: Partnerrooms: waar kan ik best terecht?. Dan krijg je deskundige advies op dit gebied. Al is PokerStars zelf ook een prima pokerroom op de spelen, zoals onmybike al aangaf.

Mocht je verder nog vragen hebben stel ze gerust.

Groeten,
SDK1987
MTT Handjudge

Beantwoorden
Citeren
hesselsan Topicstarter
hesselsan
PokerStrategist

bedankt voor je reactie,

Ik vind op stars momenteel het leukste om zoom Omaha met 2 tafels te spelen. Dit omdat je gelijk een nieuwe hand krijgt als je niks hebt en vanwege de actie die PL Omaha biedt. Ook vind ik MTT HE erg leuk om te doen hierin speel ik toch weer heel anders dan in een S&G of CG. Ook vind ik stars momenteel de leukste room omdat er zo veel gespeeld word.

Improven door middel van handen te posten op het forum en strategie artikelen lezen ben ik sowieso van plan, alleen nog even doorspitten wat over pokertracker (waarover ik gelezen heb)

Op den duur wil ik toch wel graag de zilverartikelen lezen en heb ik het gevoel dat ik alleen maar aan het sponsoren ben op stars. Wat zou jij doen met een bankroll van 100eu?

Beantwoorden
Citeren
hesselsan Topicstarter
hesselsan
PokerStrategist

ik ben trouwens erg geinspireerd door je blog bike nogmaals thx voor je reactie anders had ik m nooit gelezen.

SDK ik ga zeker posten en lezen jij ook bedankt voor je reactie

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Wat ik zou doen als ik een bankroll van 100 euro zou hebben zou ik een gamesoort kiezen wat mij het beste ligt.

Dus als ik goed zou zijn in MTT's dan zou ik alle MTT's gaan spelen t/m $1. Aangezien je 100 buy-inns nodig hebt om zonder al te veel risico je hele bankroll op het spel te zetten.

Als het gaat om cashgames zou ik eerst beginnen met NL2 (no limit 1c/2c) of PL2 (Omaha) om rustig te beginnen en als het me goed zou afgaan dan zou ik al vrij snel naar NL5 gaan, want daar heb je met 100 euro al een groot genoeg bankroll voor.

Ook kun je nog voor SNG's kiezen en dan hangt het er een beetje vanaf welke gamesoort je van plan bent te spelen hoeveel buy-inns je het beste kunt aanhouden.

Overzicht SNG's
STT's (2 t/m 10 mans) heb je zeker als beginner 75 buy-inns nodig. Dus kun je t/m $1,50 gaan spelen
12 mans t/m 90 SNG's zou ik zeker 100 buy-inns aanhouden. Dus dat is maximaal $1 games die je kunt spelen.
Hyperturbo, 180 en 360 mans SNG's zou ik altijd meer dan 250 buy-inns aanhouden en als beginner toch zeker 500, want de swings zijn behoorlijk groot. Dus dan kun je alleen de 50c 360 mans spelen.

Beantwoorden
Citeren
hesselsan Topicstarter
hesselsan
PokerStrategist

Thx SDK,

Ik zal vandaag wat artikelen doorlezen en pokertracker en equilab installeren om vervolgens mijn start te maken. Geïnspireerd door onmybike denk ik ook voor de S&G's te gaan.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Succes vandaag :pokerface:

Beantwoorden
Citeren
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Hey hesselsan,

Welkom!

Heb je je eerste sessie al gespeeld, of vooral met de software liggen klooien de eerste dag? _cool:

Beantwoorden
Citeren
hesselsan Topicstarter
hesselsan
PokerStrategist

Hoi lanfear en thx SDK,

ja mijn eerste sessie gespeeld, heb gekozen voor de SnG's en ben hier gisteravond na het lezen van de strategyguides minstens 3 uur mee bezig geweest. Heb ervoor gekozen om te beginnen met een BR van 30

Helaas heeft dit nog geen resultaat opgeleverd. sta nog steeds op diezelfde 30 dollar (iig geen verlies), heb wel 4000 handen gespeeld dus misschien dat het iets te druk was voor mij, met continu 8 tafels open op de SnG $1 45 mans.

Ga nu nog even de tafels opzoeken

Groetjes,

Hesselsan

Beantwoorden
Citeren