Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Hallo iedereen!

3 Berichten
2 Gebruikers
0 Reacties
352 Weergaven

Beste allemaal!

Mijn naam is Korpo, zo noemen ze tenminste en zo laat ik hier mij bekend zijn :)

Ik heb mij de afgelopen anderhalf jaar voornamelijk bezig gehouden met leren, lezen, kijken en uitproberen. Vanaf het begin had ik mij niet kunnen voorstellen hoe ingewikkeld en uitgebreid poker kon zijn. Mijn bewondering en aandacht gaan hiernaar veelal ook uit.

In het begin was het vooral "ik snap hoe het werkt" en "dat doe ik wel even". Het ging heel erg goed, de eerste week. Kocht mij voor 100 euro in op PS en ik maakte daar zo een paar honderd meer van! En jullie raden het al, het was zo weer weg! :facepalm:

Eigenlijk na een zoektocht voor een free no deposit bankroll ben ik hier terecht gekomen.

Met alle stof die ik in de afgelopen tijd tot mij genomen heb ben ik anders gaan denken en doen. Ik weet dondersgoed dat ik goed genoeg ben om de laagste limieten te verslaan, maar mijn discipline zakt soms terug. Ik maak dan fouten en ben toch iedere keer terug bij af.

Veel valt te verwijten aan mijn soms te passieve spel en omdat ik onder andere dit soort berichtjes schrijf met 3 tafels open.

Ik hoop op leuke discussies en informatieve gesprekken en misschien moet ik eens niet zo eigenwijs zijn en een handje posten :D

Beantwoorden
Citeren
2 reacties
TimPS
Oldschool Grinder

Hey Korpo87,

Leuk dat je je even voorstelt! Leuk om lezen dat je hier al heel wat studiemateriaal hebt bekeken!

Welke spelvariant speel je en bij welke pokerroom?

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik speel altijd op pokerstars. Als ik een stabiele weg omhoog voor mijn bankroll wil bewandelen speel ik cashgames. Max wat ik heb gespeeld is 25nl maar heb daar fouten gemaakt. Tevens kon ik het niet laten flink wat pogingen in de eurosteps te maken waardoor ik een groot deel van mn bankroll weer kwijtben. Om het af te maken nog wat paar te dure toernooien en had van de week weer maar 10 dollar over. Dat is nu weer bijna 50 door een kleine itm finish in the hot 4.40 en 1500 handjes op 2nl met 12bb/100.

Toernooien doe ik alleen nog via fpp satalites, sng vind ik het leukste maar daar ben ik niet constant genoeg mee. Voor de rest alle holdem spelvormen wel veel gespeeld, denk rekening houdend met mn verleden dat ik wel 150k handen heb gespeeld. Helaas door technische issues alles tot vorige week kwijt
,
Ik weet dat ik het wel kan en ik hoop meer discipline te ontwikkelen de aankomende tijd. Alles bij elkaar vind ik het ergens niet heel vervelend dat het zo gelopen is, je leert ervan haha. Heb weer goede software om alles bij te houden en de HUD geeft mij een extra element om mn passieve spel te verbeteren.

Beantwoorden
Citeren