Ga naar het forum
Hallo mede pokeraar...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Hallo mede pokeraars

5 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
410 Weergaven

Ik zal mezelf ook maar even voorstellen.

Ik ben nu ongeveer 1,5 jaar bezig met Poker, met tussenpozen. Ik heb destijds de quiz hier bij pokerstrategy afgerond en kreeg 50$ op Everest. Van die 50$ heb ik 150$ gemaakt, dmv onverantwoord BRM op 10NL en shotjes op hogere stakes.

Alsnog die 150$ uitgecasht en op Pokerstars gezet. Vooral omdat ik Pokerstars veel fijner vond dan Everest, softwarematig en kwa aanbod.

Om het kort te houden. Op Pokerstars ben ik busto gegaan, omdat ik toernooien speelde met hoge buy-ins, zoals de SCOOP.

Ik wil nu een frisse start maken en heb het geluk gehad dat ik onlangs een tweede startkapitaal van Pokerstrategy heb mogen ontvangen op Fulltilt.

Ik speel daar nu op 2NL met een verantwoord BRM en hoop deze bankroll uit te breiden.

Groetjes

4 reacties
Copymeistrr
PokerStrategist

Hallo Nador00!

Leuk dat een van de gelukkigen van het 2de startkapitaal daardoor een mooie 2de kans krijgt!

BRM is zowat het belangrijkste bij poker! Een 1 timer zou leuk zijn (bv SCOOP shippen), maar consistent winnen geeft imo een langdurige goed gevoel!

Veel succes met je nieuwe begin en stel gerust vragen als je die hebt! :D

Oorspronkelijk gepost door Nador00
Ik speel daar nu op 2NL met een verantwoord BRM en hoop deze bankroll uit te breiden.

Groetjes

Welkom! :)

Lukt het al een beetje met het uitbreiden van je bankrol?

hello nice forum en een leuke optie voor nieuwe pokeraars die quiz toppie

Horemanske
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Nador00
Ik zal mezelf ook maar even voorstellen.

Ik ben nu ongeveer 1,5 jaar bezig met Poker, met tussenpozen. Ik heb destijds de quiz hier bij pokerstrategy afgerond en kreeg 50$ op Everest. Van die 50$ heb ik 150$ gemaakt, dmv onverantwoord BRM op 10NL en shotjes op hogere stakes.

Alsnog die 150$ uitgecasht en op Pokerstars gezet. Vooral omdat ik Pokerstars veel fijner vond dan Everest, softwarematig en kwa aanbod.

Om het kort te houden. Op Pokerstars ben ik busto gegaan, omdat ik toernooien speelde met hoge buy-ins, zoals de SCOOP.

Ik wil nu een frisse start maken en heb het geluk gehad dat ik onlangs een tweede startkapitaal van Pokerstrategy heb mogen ontvangen op Fulltilt.

Groetjes

Pietzak noemen za bij ons :tongue: