Even voorstellen dus..
Mijn naam is Victor, en heb mijn hart zo'n 18 jaar geleden verloren aan het spel dat poker heet. Ik speel voornamelijk sit&go's en toernooien en lees en bestudeer zo'n beetje alles wat met het spel te maken heeft.. dus hier zit ik wel op zijn plek hoop ik. Jaren geleden al een profiel hier gehad, maar ben daarvan jammer genoeg de gebruikersnaam en wachtwoord vergeten. De laatste maanden richt ik me vooral op de 15-30&60 dollar spin&go... weinig tactiek maar genoeg aktie!
Ik hoop hier mijn toernooi spel in de mid-fase te gaan verbeteren door veel te gaan discussiëren en leren van anderen. Merkte afgelopen zondag tijdens de Sunday Million dat ik na een lange reeks van onspeelbare kaarten weer eens in het nauw kwam, en er met QQ tegen KK uitvloog tegen een hogere chipstack... dusss veel forummen hier om ervaringen te gaan delen! ! (Y)
Hallo Victor
Welkom op het PokerStrategy forum
Een beetje onhandig dat je van je eerste account je gebruikersnaam en wachtwoord kwijt bent.
Misschien kun je gebruikersnaam achterhalen door een ticket te sturen naar PokerStrategy support en als je dat weet kun je vast een nieuw wachtwoord aanvragen.
Ben benieuwd of dat lukt en als dat werkt zul je natuurlijk alleen van je oude account gebruik mogen maken.
Mocht je verder nog bepaalde vragen hebben stel ze dan gerust.
Groetjes,
SDK1987
Het is mogelijk om een bepaalde hand van een toernooi van afgelopen zondag te posten? Een hand zit me erg dwars, denk wel dat ik de juiste beslissing maakte maar het is nooit leuk om QQ te folden als de J op de river valt en hij all in reraised! :-s
Je kunt dan het beste de hand posten op het Handdiscussies - Multi Table Tournament $6+ forum. Ik weet niet of je trackingsoftware, zoals Holdem Manager of PokerTracker gebruikt, maar daar kun je altijd je hand terugvinden. Andere mogelijkheid is om je handgeschiedenis op te vragen van jouw toernooi als je handgeschiedenis niet op je harde schijf hebt opgeslagen. Daarvoor heb je wel het toernooinummer nodig.
Zo ziet het scherm eruit in PokerStars 7 waar je handgeschiedenis kunt aanvragen:

Denk er wel aan dat de taal in het Engels staat.
Als je dat aangevraagd hebt komen al jouw handen van dat toernooi in je mailbox terecht.
Dan kun je d.m.v. een hand converter, zoals weaktight je hand converteren. Dan zal je hand goed leesbaar zijn op het forum.
Mocht je verder nog vragen hebben stel ze dan gerust.
Groetjes,
SDK1987
Heb holdem manager, maar sinds kort het probleem dat hij maar blijft wachten op handen en geen invoer van data ontvangt. Het programma verwijderen en opnieuw installeren had ook geen effect. Misschien dat het te maken heeft met Windows 8.1 update. Krijg melding dat library niet meer werkt. Baal daar behoorlijk van!!
Als ik kijk dat je net een Nederlandse handformaat hebt gebruikt om hier een hand te posten zou ik controleren of je de handgeschiedenis van PokerStars in het Engels hebt opgeslagen. Anders werkt het importeren helaas niet.
hallo Victor,
Welkom, das al redelijk high stakes spin en go?
Lijkt het al te lukken in de rooms?