Hoi mensen.
Zal me even voorstellen, ik ben Frank bijna 44 jaar (morgen hihi) en ik woon in zuid limburg samen met mijn vrouwtje en 2 poezen.
Ik heb lang geleden hier een account aangemaakt, maar nooit meer iets mee gedaan, tot ik er toevallig pas weer tegenaanliep
Ik poker nu ongeveer een jaartje of 5 eigenlijk allen op p-stars maar niet echt fanatiek, al heb ik toch wel heel wat uurtjes gespeeld. soms weken niet, en dan weer 4 uur per dag of meer.
Tot op heden heb ik eigenlijk van alles al geprobeerd, toernooitjes met buy in tot 5,50 maar eigenlijk het meeste toch wel sit & go. en dan meeste 9 man 1,50
Probleem is een beetje dat wanneer ik een beetje winst heb dat ik dan hogere buy in ga doen en dan ben ik zo weer terug bij af.
Met andere woorden: ik speelde meer voor de fun. Maar mijn liefde voor het spelletje is steeds groter geworden dus nu wil ik het serieus gaan aanpakken.
Ik kijk veel instructie video,s en zo en wil mijn tijd zo indelen dat ik zeker elke keer als ik poker speel ook mezelf probeer wat slimmer te maken door te studeren en zo. Materiaal genoeg op internet te vinden dus komt goed.In de hoop dat het op den duur winstgevend gaat worden.
Ik ga beginnen met 50 euro storten en dan 25 cent 45 mtt.
Als iemand misschien tips heeft hoor ik dat graag.
Ook zijn alle tipjes welkom over pokertracker4, heb begrepen dat dat toch wel 1 van de betere programmas is om te gebruiken.
Zou zeggen tot de volgende post en de groeten van Frank alias trompyman.
Hallo Frank
Welkom op het pokerstrategy forum en gefeliciteerd met je 44ste verjaardag.
Het lijkt mij inderdaad verstandig om voorzichtig te beginnen en $50 voor de 45 mans 25c games is misschien weer iets te voorzichtig, maar dat is geen probleem als je net met 45 mans SNG's begint.
Ik zou je aanraden om regelmatig handen te posten op het handbeoordelingsforum en daarvoor is het handig om de belangrijke informatie goed door te nemen, zodat je weet waar je aan toe bent.
Ook zijn er genoeg artikelen en video's over SNG's te vinden op de site.
Verder wordt er dagelijks coaching aangeboden en dat is ook zeer leerzaam.
Mocht je verder nog vragen hebben stel ze gerust.
Groeten,
SDK1987
MTT Handjudge.
Hey Frank,
Gefeliciteerd met je verjaardag!!!!
Eigenlijk heeft SDK1987 al alle links gegeven die je verder helpen. Ik kan je wel aanraden om de blogsectie door te nemen. Er zijn wel een aantal spelers die 45mans spelen. Vooral de eerste blog van onmybike is wel een aanrader.
Veel succes!!!