Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Hello

8 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
1,202 Weergaven
Beverdammm

Just started out here on Poker Strategy, playing low stakes at the moment and hopefully going to build a solid bankroll.
I Play at 888 and NetBet at the moment. If someone has some other pokerrooms I must try, let me know!

Living in the Netherlands and love music.

Beantwoorden
Citeren
7 reacties
Moderator
SDK1987

Hallo Beverdammm

Welkom op het PokerStrategy forum :welcome:

Je mag gewoon Nederlands praten op het Nederlandse forum :f_wink:
Wat voor games speel je zoal, want low stakes kunnen ook SNG's of toernooien zijn?
Al ligt cash games er natuurlijk wel het meest voor de hand.

Er zijn nog genoeg alternatieven die je kunt kiezen, maar de meest voor de hand liggende room PokerStars zou ik zoiezo kiezen. Aangezien daar de meeste spelers actief zijn en het spelaanbod het meste is van allemaal.

Verder wens ik je een fijne tijd op het forum en mocht je nog vragen hebben stel ze dan gerust.

Groetjes,
SDK1987

Beantwoorden
Citeren
Beverdammm Topicstarter
Beverdammm

Om eerlijk te zijn speel ik 'van alles wat'. Ben aan het kijken welke spelvorm me het best past en waar het meest rendement in zit. Vindt cashgames (fullring) tot zover het leukst, en daar lijk ik ook het meest mee te verdienen. MTT's kom ik vrijwel nooit in the money, SNG's wel, maar daar is de beloning relatief laag.

Speel o.a. bij Pokerstars, Netbet en 888. Ook hiervoor geldt nog: aan het kijken welke het beste is. Mocht je nog tips hebben voor bepaalde toernooien (freerolls met name), hoor ik het graag.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Er zijn natuurlijk genoeg freerolls te vinden. Eventueel zou je een shot kunnen wagen om je te kwalificeren voor de https://www.pokerstrategy.com/nl/forum/thread.php?postid=1053199#post1053199 en een gooi te doen voor een mooi geldbedrag.

Beantwoorden
Citeren
Wazzza16

Leuk dat je bent begonnen op deze site Bever !

Ik ben ook nog niet zo lang actief op deze site haha,

IK vindt persoonlijk pokerstars over het algemeen de beste pokersite, Oogt goed en hele mooie toernooien.
Als je cashgame het leukst vind en je verdient er ook nog het meest aan lijkt het me een goed idee, als je dat via de BRM gaat spelen, in het geval je dat nog niet doet ?

Je ontwijkt zo het gevaar van een downswing ! en je blijft bezig en je houdt er plezier in...
In de tussentijd kun je natuurlijk ook nog veel bijleren zodat je later naar een mooie Winst een limiet omhoog kan !
En je naar de American dream kan werken haha :P

Greetz Wes

Beantwoorden
Citeren

:f_drink: :f_drink: :f_drink: :f_drink: :f_drink: :f_drink: :f_drink:

Beantwoorden
Citeren
skinnie88

:f_cool: :f_cool: :f_cool: :f_cool: :f_cool: :f_cool: :f_cool: :f_cool: :f_cool: :f_cool: :f_cool:

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Hallo apjan1988 en skinnie88

Zou leuk zijn als jullie je ook zouden voorstellen in een andere voorstel thread.
Dan zouden we jullie beide eventueel verder kunnen helpen.

Groetjes,
SDK1987

Beantwoorden
Citeren