Ga naar het forum
Het stel je voor ro...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Het stel je voor rondje

44 Berichten
32 Gebruikers
0 Reacties
7,450 Weergaven
HoofdVogel
Oldschool Grinder

@ OldNan, ja best wel druk hier

@ Riddersven, laat iets weten als je een livetornooitje hier in de buurt speelt, ik heb namelijk nog nooit hier in de buurt van livetornooien geweten en misschien ken ik die Adam_bombsack wel, wie weet?

Hallo,

Ik ben GunLotus, 20 jaar en ik kom uit de provincie Grun,
speel al aantal jaartjes poker en de laatste tijd hekel ik het een beetje vanwege de bad beats die me om de oren vliegen.

Ok, voor alle mensen die mij nog niet kennen...

Mijn naam is Arnold Colijn. Geboren en getogen in het mooie Brabantse Almkerk, een klein dorpje tussen Breda en Gorinchem. Mijn geboorte vond plaats in 1981...

Op Pokerstrategy en op de diverse pokerplatforms ben ik te vinden onder de nickname Calimero1981 of 1981Calimero.....

Mijn pokercarriere begon een 2tal jaren geleden en verlipe niet zo best totdat ik Pokerstrategy ontdekte. Sinds deze gad ben ik dan ook 24/7 te vinden op deze mooie site. Na eerst een SNG-avontuur beleefd te hebben begeef ik me nu op de SH tafels bij Pokerstars. Waar ik begon te spelen op NL10, beleef ik inmiddels mijn grinduren op NL25. Hopelijk zal hier een mooi vervolg aan komen door de limieten verder te beaten.

Naast pokeren heb ik een fantastische vriendin Karianne die ik op aanraden van enkele medemembers wat meer aandacht aan t geven ben. Verder geniet ik ook erg van mijn honden Baco en Tygo, en ben ik regelmatig in een kroeg te vinden waar ik een pijltje probeer te gooien....

Tot slot nog een foto van mij voor de liefhebbers.....

EliasVeritas
Oldschool Grinder

Hoi Calimero! Welkom op het forum! :D

dudee1
PokerStrategist

Hoi,

Ik ben Niels, 21 jaar oud en woonachtig in Friesland, ik speelde voorheen altijd zonder brm en had niet echt een vaste gametype, ben al een aantal keer broke gegaan. Net mijn hbo informatica afgerond en ga in februari met een vervolgopleiding beginnen. Genoeg tijd om flink wat bij te leren.

Ik speel nou trouwens sss nl25 op everest poker, waarschijnlijk ga ik in de toekomst ook wat bss proberen en flink wat later sit&go's en mtt's

Hallo,

Ik ben PowerD en ik kom uit Groningen. Ik ben 28 jaar en speel al een aantal jaartjes poker, maar dat was voor de fun.

Door Pokerstrategy ben ik me serieuzer gaan bezig houden met pokeren en dat doe ik nu een jaar.

Ik vind het leuk om toernooitjes te spelen en te cashgamen op NL50.

En hoewel ik niet veel post, vind ik het goed om te lezen hoe het anderen vergaat in de pokerwereld. Meer een lezer, dan een poster. Misschien dat ik in de toekomst nog eens een blog ga bijhouden, maar daar horen jullie dan meer van... :D

Ola,

Nou mijn "echte" naam is dus Jan, ben 41 jaar oud en woon in Meppel,Drenthe. Ik werk nu zo'n 10 jaar in de ICT, nu heb ik eigenlijk 2 werkgevers, één waar ik verantwoordelijk ben voor het technische beheer, en één waar ik totaal verantwoordelijk ben voor de ICT.

Ik ben begin 2001 in aanraking gekomen met het online pokerspel. Via UB toen begonnen met Playmoney SNG en $0.01/$0.02 Cashgames.

In de loop der jaren zo'n beetje alle sites wel gehad ,waar ik gratis startgeld kreeg, maar meestal lekker opgespeeld, of bij bepaald bedrag uitgecashed

Mijn voorkeur gaat uit naar MTT /SNG (MultiTable) spel, vind dat ik daar meestal een edge heb op de spelers, en ik vind het leuker dan te grinden aan de cashtafels.

Ik speel op Full Tilt Poker (voor Strategy Points ,Rakeback) PokerStars en sinds deze week ook op Mansion ($50 gestort), deze account kan ik als het goed is ook gebruiken voor SP.

De laatste maanden ben ik weer wat actiever geworden op de poker-fora in nederland, en PokerStrategy wordt dagelijks meedere keren geopend.

Ik zie jullie op het forum,community of aan de Tafels.

Als je iemand ziet die als nick "Jin " heeft en uit NL komt, is de kans aanwezig dat ik het ben ;)

Hallo allemaal,

ik sta bekend als Adi in het dagelijks leven. Ik ben momenteel 20 jaar en studeer aan het HAN te arnhem.
Ik heb behoorlijk wat bijgeleerd met pokerstrategy. Ben op een aantal sites aardig wat succesvol geworden. Heb ook verschillende MTT gewonnen. Ik speel ook soms in het HC van nijmegen.
Met vriendelijke groet,

Adi (alias MaSRaHuL en Adi710 op FullTiltPoker)

tinus82
PokerStrategist

Hoi,

Ik ben Martijn, maar iedereen noemt me meestal 10us of klootzak/idioot/**** en tinus klinkt nou eenmaal een stuk vriendelijker.

Ik speel al een tijdje poker, maar vanaf ongeveer april dit jaar iets serieuzer met hulp van de artikelen/coachings/videos. Op dit moment speel ik fl €0,50/€1,00 en af en toe iets hoger en €11 SNG's.
In de toekomst hoop ik wat tijd vrij te maken om wat mtt's te spelen.

Hallo Iedereen,

Ik ben Nizzuts en moet zeggen: goede site !
Daarnaast wil ik iedereen geluk wensen aan de tafels !

Later

elrio
PokerStrategist

Now its my turn :D

Hallo iedereen.
Ik ben elrio, Domien in het echte leven :D
Ik ben al bijna een jaar lid van pokerstrategy. Kwa poker ben ik begonnen met SSS tot NL50 en daarna bijna alle pokervarianten geprobeert. Dit omdat ik iemand ben die zich niet de hele tijd kan concentreren op een bepaalde speelwijze van poker :D

In het echte leven heb ik als hobby's: Minivoetbal en club brugge.
Club brugge je weet wel, de beste ploeg van belgie die dit jaar kampioen speelt :D

Grtz elrio :D

WPTRay
Poker Player

Hallo allemaal,

zal mijzelf ook maar eens voorstellen.

Even in het kort, ik ben Raymond, ben 27 jaar oud en kom uit Amsterdam.

Speel momenteel NLHE20 SSS op Mansion Poker.

Dit is het eerste jaar dat ik het poker serieus aanpak, hiervoor heb ik maar een beetje aangekloot en op diverse sites gratis geld gekregen.

Echter, nooit ben ik Pokerstrategy tegengekomen.
Kwam via een link op Hyves op deze site en het sprak me erg aan.

Ontwikkelingen staan in mijn blog.

-------------------------------------

Momenteel probeer ik na een 2 maanden lange pauze het poker weer een beetje op te pakken.
Ik ga niet meer SSSen, maar ga het pokeren nu gewoon voor de lol doen.
D.w.z. freerolls en toernooien met een micro buyin.

Een nieuw blog is niet meer aanwezig.

Rogier
Oldschool Grinder

Hai :) ik ben Rogier, een 23jarige student International Business in tilburg. Ik denk dat ik eind 2005 ooit een keer $50 op een site heb gehad(partypoker), uiteindelijk heb ik dat 3 maanden later gebruikt om mee te spelen(toen waren de laagste limieten op party .1/.25 voor no limit, dus had leuke bankrollmanagement waar ik 1maal allin ben geweest voor mn volledige roll en iemand heb gebadbeat, gutshotted op de turn :P).

Uiteindelijk ben ik met $100 van party naar Pokerstars gemoved,daar begonnen met fullring BSS .02/.05, dat ging voor geen meter(had er 4 buyins gedropt ofzo) dus ben ik toen headsup sitngos gaan spelen (5.5$ buyin). roll ging van 80 naar 35, toen naar 250ish waarna ik besloot toch maar weer fullring op te zoeken voor een 2e poging. nl10 gedaan tot $500, daarna nl25 tot $1500 ofzoiets. Heb 2 shots at nl50 genomen en die gingen vrij fout, heb daar waarschijnlijk 10 buyins verloren.

Toen was ik fullring ff beu, en had ik na t zien van deze video van rainkhan, die toendertijd nog niet bekend was in poker maar die toevallig min of meer bekend was in StarCraft(het spel dat zowel RobbieV als ik ook speelden) enorme inspiratie om ook deze sitngos(3.40 turbos) te spelen.
Deze heb ik toen ge32tafelt omdat meer fysiek voor mij niet mogelijk was, heb deze vrij hard gebeat voor een ROI van tegen de 30%.

Maargoed, ook dit ging vervelen dus ben ik maar weer naar fullring 25nl teruggegaan. Ik merkte dat mn preflop spel door deze sitngos verbeterd was, heb vervolgens na 10k hands op 25nl weer besloten om een shot at 50nl te nemen. Dit ging deze keer aanzienlijk beter(ben dr eigenlijk overheen gemaniact met een 19/16 stijl, 15ptbb over een 30k handsample) terwijl ik 2 of 4tabelde.
Vervolgens met een 3k roll naar 100nl begin februari dit jaar, waar ik (naast een paar uitstapjes naar nl200 en een paar nl400 hands) eigenlijk nogsteeds rondhang met een te grote roll voor deze limiet.

Beschouw mezelf als serieus met poker begonnen sinds het moment dat ik met 3.40 turbos begon. Vantevoren speelde ik heel weinig(8k hands per maand ofzoiets) dus vandaar.

Maargoed, ik hoop volgend jaar(vanaf februari) eindelijk de serieuze overstap naar 200nl te maken, minimaal elke maand platinumstar op Pokerstars te halen zodat ik aan t eind van t jaar Supernova ben, en tegen t eind van 2009 met 100 buyins naar nl400 te moven.

Ben sinds eind september actief lid van Pokerstrategy(ondanks dat deze account al veel ouder is :P) en ben nu ook actief als videomaker/coach/handjudge .

Heb ik een pokerdroom? Niet echt, t is voor mij een spelletje dat ik vooral leuk vind om te doen

Hoi, ik ben nieuw hier, ben 18 jaar, ik ben een noob in poker, maar ik hoop hier meer te leren :D

Ik poker al een aantal jaar bij vrienden waar we allemaal 1 tot 5 euro inzetten en de nummer 3 zijn inzet terug kreeg en de eerste 2 de rest van het geld verdeelde. Ik kreeg altijd mijn inzet terug, maar ik wist helaas nooit te winnen. Het pokerspel was meer voor fun en de pokerskill level lag dan ook erg laag.

Ik heb vandaag 50 euro gekregen op mijn partypoker account. Ik speelde alle hands volgens de SSS regels. Aan het begin ging het niet goed, ik kreeg geen goede kaarten en heb uiteindelijk 2x 2 euro verloren 2x omdat de tegenstander een straight hitte op de river :(. Na een break genomen te hebben heb ik nog wat potjes gedaan en had zelfs met een 2,6 offsuit op de gratis big blind weten te verdubbelen. Toen stond ik op 310 dollar cent, dan moet je eigenlijk leaven maar ik kreeg een KK op het begin en wist een raise van 1 euro van iemand anders mee te jatten :D

Uiteindelijk iets meer als 3 dollar winst na 3 uur poker vandaag, 3 uur werken verdient meer, maar ik hoop dat ik blijf winnen als ik me aan de SSS regels hou.

Nu ga ik slapen en morgen kijk ik wel hoe je je hand moet posten en hoop ik een paar te posten.

Goedendag allemaal!

Mijn naam is Bart en ik ben 29 jaar oud. Ik woon vlak bij de grens aan de Belgische zijde.

Enkele weken geleden ben ik poker tornooien beginnen volgen op TV en zodoende groeide mijn interesse voor poker. Ik ben dan ook eerst even met play money beginnen spelen.

Op TV was ik de Partypoker European Challenge II, east-west competision aan het volgen, de winnaar wist in een interview te vertellen dat hij had leren pokeren via PokerStrategy, daardoor ben ik dan hier terecht gekomen en begonnen aan mijn real money poker carrière. =)

Grtz.

macomacoNL
PokerStrategist

Mijn naam is Marco , bijna 22 jaar en kom uit Oosthuizen een dorpje in Noord Holland. Ik speel nu poker voor zo'n 2,5 jaar waarvan 2 jaar online.

Het begon bij vrienden die mij het hadden geleerd , en toen ben ik zelf ook maar eens op het internet gekropen om mijn spel te verbeteren.

Op dit moment speel ik veel verschillende vormen ( cashgame , s&g en mtt ) online , en speel iedere vrijdag live poker in onze plaatselijke kroeg.

Op pokerstrategie ben ik onderhand alweer 6 maanden lid :D

dag iedereen,

ik ben dus wannes, zoals je wellicht ziet aan mijn nick, maar ik ben heus niet lui :-D
Ik woon in West-Vlaanderen en ben 21.
Ik speel vooral poker met vrienden voor kleine bedragen.
Het leuke is wel dat ik (bijna) altijd win :)
Nuja, ik hoop dat die 50 er gauw komt, want ik moet eigenlijk nogal veel studeren :P (kinesitherapie in gent)

de groeten
Wannes

EliasVeritas
Oldschool Grinder

Cool, ne westvlaming da studeert in gent :D

was daar zo cool aan? :D
tzijn er nochtans veel...

EliasVeritas
Oldschool Grinder

Hier nie :D