Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Hoi!

5 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
570 Weergaven
soldeh

Hallo allemaal,

Ik zag net in m'n posts dat ik me een aantal jaar geleden al heb voorgesteld, maar omdat ik in de tussentijd niet heel actief ben geweest (zowel op Pokerstrategy als wat pokeren in het algemeen betreft) maak ik nog maar een keer een draadje aan.

Ik heet Stefan en een week of twee terug bedacht ik me dat ik nog ongeveer 40 euro op PKR heb staan, waar ik net zoals hier soldeh heet. Ondertussen ben ik bijna 4000 (NL2) handjes verder, en 5 euro lichter. Dit is oa te wijten aan een paar slechte bluffs.. ;)

Ik ben van plan om regelmatig wat handjes te posten om mijn spel te verbeteren, zodat ik me door de stakes omhoog kan grinden.

Beantwoorden
Citeren
4 reacties
Moderator
SDK1987

Hallo Stefan

Leuk dat je opnieuw hebt voorgesteld :welcome:

Op NL2 zou ik zelden gaan bluffen of je weet vrijwel zeker dat je tegenstander instaat is om te folden en dat is op deze stakes volgens mij een probleem en is valuebetten vel belangrijker.

Verder wens ik je een fijne tijd op het forum en succes met het verbeteren van je spel :gl:

Groetjes,
SDK1987

Beantwoorden
Citeren

Welkom!

Beantwoorden
Citeren
soldeh Topicstarter
soldeh

Danku! :)

Hoewel ik weet dat bluffen/slowplayen tegen fishy tegenstanders geen goed idee is doe ik het toch nog te vaak, is zeker een aandachtspunt voor me.

Ik probeer de BSS basisstrategie te volgen, maar af en toe wijk ik hier wat van af omdat er vaak veel tight/passive spelers aan de NL2 tafels van PKR zitten.. Ik open dan bijvoorbeeld een hand als QJo al vanaf MP2 als er tot de button vooral spelers zitten die weinig handen spelen. Is dit aan te raden of kan ik beter de richtlijnen van starting hands chart volgen?

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Als je regelmatig daardoor in positie post-flop speelt tegen fishy spelers kun je wel iets losser spelen.

Beantwoorden
Citeren