Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Hoooi!

12 Berichten
8 Gebruikers
0 Reacties
701 Weergaven
Crusta
PokerStrategist

Hoi allemaal,

ik ben Thomas, 19 jaar. Speel sinds een paar weken SnG's met het starters geld van PS. Nu op WH. Had al accounts op veel andere pokerrooms. Begon met SnG double or nothing. Heb er nu zo'n 50 gespeeld en 10$ verlies.

Ben me gaan inlezen voor de SSS en wil dat gaan proberen. In de hoop dat ik dan langzaam kan stijgen naar de volgende limieten. Later ook MTT, maar dat is meer voor na mijn examens in mei als ik meer tijd heb.

11 reacties
DonBartos
Oldschool Grinder

Hoi Thomas,

Welkom bij ons fantastische forum. Ik wens jou namens geheel PokerStrategy.com een fijne pokerloopbaan.

Hej Thomas,

Welkom!

Als ik jou was zou ik ook overstappen op cashgames bij WH. Ik doe dat ook sinds kort, en ben ook nog maar een beginner, maar daar valt makkelijk en veel geld te verdienen als je je goed aan de SHC ed houdt. Ik heb nu in ong 3 a 4 weken tijd daar al 30$ winst weten te behalen (met het startkapitaal). Die DoN's zijn toch wat meer op geluk gebaseerd vind ik, dit gasten gaan vaak snel/veel en met elke willekeurige hand all in, dus lastig te bespelen.

Crusta Topicstarter
Crusta
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door MVS22
Hej Thomas,

Welkom!

Als ik jou was zou ik ook overstappen op cashgames bij WH. Ik doe dat ook sinds kort, en ben ook nog maar een beginner, maar daar valt makkelijk en veel geld te verdienen als je je goed aan de SHC ed houdt. Ik heb nu in ong 3 a 4 weken tijd daar al 30$ winst weten te behalen (met het startkapitaal). Die DoN's zijn toch wat meer op geluk gebaseerd vind ik, dit gasten gaan vaak snel/veel en met elke willekeurige hand all in, dus lastig te bespelen.

bedankt :)

Ja wilde gaan overstappen, blijkt toch veel geluk te zijn ja.

Wat bedoel je met SHC? Bedoel je SSS? Wilde daarmee gaan spelen, maar zag dat de min buy ins te hoog zijn op WH :S

SHC is Starting Hands Chart (dus welke handen speel je in welke positie voor de flop).

Ja klopt, miss dat je de MSS of BSS dan beter werken. Ik speel zelf ook MSS.

Christoph34
PokerStrategist

welkom en veel geluk! :D

Arjon
Oldschool Grinder

Hey Thomas,

Ook namens mij welkom! :)

De starting hands chart (ofwel starthandenkaart) van de BSS strategie vind je bijvoorbeeld hier:

BSS: Hoe speel je voor de flop?

Zo kun je een beetje een idee krijgen van hoe zo'n kaart werkt :)

Als je er nog meer dingen over wilt weten, gewoon vragen he! ;)

Welkom terug overigens ook aan Christoph :D Tijdje niet gezien!

Hoi Thomas.

Welkom hier.
Ik speel zelf de $2 DON op William Hill daar heb ik ondanks de hoge rake een beetje winst.
Op de $1 word inderdaad heel erg mal gespeeld daar moet je echt geluk hebben op de $2 is het iets beter.

Er is ook een artikel in de strategie sectie over DON spelen
die vind je hier

Probeer eerst een leuke bankroll op te bouwen en probeer dan eens de $2 of hou het bij cashgame als dat lekker gaat.

Suc6

Crusta Topicstarter
Crusta
PokerStrategist

In de inleiding van MSS staat dat je minimaal met 8 spelers incl jezelf aan 9-max tafel mag spelen. Betekent dat dat het niet winstgevend is om met 10-max tafels te spelen? Die zijn er alleen maar op WH, vandaar dat ik het toch vraag..

Copymeistrr
PokerStrategist

Jawel, ze bedoelen dat je minimum met 8 moet zitten. 9 of 10 scheelt niet veel. Er is alleen een extra Early Position.

Crusta Topicstarter
Crusta
PokerStrategist

Net eerste sessie BSS op WH. Uurtje ongeveer. AA gekregen. Op turn all-in op laag board tegen iemand met paar 8'en. Daarna KK ook all-in na flop tegen middle pair :D

Welkom bij poker veel plezier en geluk en hou je aan de chart die helpt echt