Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Ik ben het...!

6 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
677 Weergaven

Hallo Allemaal,

Ik ben nieuw op pokerstrategy.com dus ik zal mijn eigen even voorstellen.
Ik ben Kevin Lambrechts en ik ben 21 lentes jong :D Ik woon in roosendaal ( noord-brabant ).

Hobbies ?
Voetbal...
PC gaming... - PKR Poker - Pokerstars - Partypoker - Call Of Duty 6 (mw2) - The sims 2 - Call Of Duty 2 - Counter Strike Source.
Ik ben nu inmiddels gestopt met Call Of Duty en heb besloten om te beginnen met pokeren... wat natuurlijk ook veel leuker is dan die andere spellen die ertussen staan. _biggrin:

Ik speel meestal Nolimit-Holdem, ringgames en sng's ook neem ik vaak deel aan private toernooien.
Ik kan de strategy van pokerstrategy.com al een beetje uitvoeren en ik vindt persoonlijk de Big Stack Strategy het aantrekkelijkst.

Ik heb besloten om mijn startkapitaal op Partypoker te ontvangen.

houdoe, :tongue:
gr33napple.

5 reacties

Welkom!

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door Robibinho
Welkom!

Thnx Robibinho ;)

Hoi Gr33napple!

Welkom bij PokerStrategy! Goed dat je al het één en ander hebt gevonden op deze geweldige site ;)

Bij deze wil ik je ook even wijzen op het handbeoordelingsforum. Onze communitymanager Melvin heeft een mooi stukje geschreven waarom deze zo leerzaam zijn.

Veel succes aan de tafels!

groetjes _cool:

zazizo
Oldschool Grinder

Lentes? Je bent toch geen meid?

Welkom en succes aan de tafels!

Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

He Kevin,

Welkom op Pokerstrategy!

Ik zag dat je al aardig actief bent geweest op het forum en dat je door andere al wat wegwijs bent gemaakt. Wat ik zo oppik ben je goed bezig en wil je bijleren. Daarvoor ben je hier uiteraard aan het goede adres.

Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust.

En uiteraard succes aan de tafels!

mvg pcbeem