Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Introductie

5 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
525 Weergaven

Gegroet,

Ik speel al sinds 2 maand poker met echt geld daarvoor altijd gratis op flash games(Governor of Poker). Voornamelijk NHL,hieruit voornamelijk cash games met blinds van 2/4cent mijn poker stijl is voornamelijk tight aggresief als ik geen hand heb fold ik en wel dan raise ik aggresief.

Verder steel ik veel blinds als ik in positie ben. Qua pokerooms heb ik gespeeld op full tilt,titan poker en pokerstars maar zit nu voornamelijk op partypoker,cake poker en 888poker deze bevallen me momenteel het meest. Op al deze sites speel ik onder dezelfde naam namelijk Eriquis.

Met mijn gekregen 50 dollar bankroll speel ik voornamelijk op partypoker. In de 2 dagen dat ik het nu heb is het gemuteerd tot 70, daarna weer gezakt tot 35 om het daar weer op te bouwen tot 55 wat het nu is. Ik focus me meestal op de andere agressieve spelers en laat hun het betten doen tot op de river dan maak ik de raise (meestal 2/3 van de pot).

In tournamenten doe ik het meestal ook niet slecht in de 1$ buy in kom ik regelmatig in de top 50(888 poker) ik bouw voornamelijk in het begin mijn stack snel op om het daarna vaak in een hand of 3 te verliezen.

Mijn favoriete hand moet wel Ace deuce suited zijn. hier heb ik zo vaak met een flush mee gewonnen. En ik krijg hem regelmatig voor geschoteld en call dan voornamelijk en fold als er geen 2 van de zelfde vallen op de flop.

Ik weet dat ik nog aardig wat foutjes hier en daar maak en dit benadeelt me soms behoorlijk. Ik probeer via deze site voornamelijk mijn fouten te ontdekken en te verbeteren, nieuwe methodes/manieren te leren en anderen indien te helpen. Ik speel voornamelijk poker omdat ik het een erg leuk spel vind om te spelen en de verschillende aspecten van het spel zoveel het verschil kunnen maken.

Met vriendelijke groeten,
Eriquis

4 reacties
DeKuip

Hoi Eriquis,

Heb je thread even gemoved naar het "Stel jezelf voor!"-forum, aangezien de kans dat je thread hier bekeken wordt behoorlijk groter is.

Daarnaast delen we onze favoriete hand, die is voor mij namelijk ook A2s. Sterker nog, A♠ 2♠ om precies te zijn (maar dat is een lang verhaal...)!

Je zegt $2/$4 cashgames te spelen, dat lijkt me wel erg hoog gezien je bankroll... Probeer echt goed het BankRoll Management (BRM) in acht te nemen, dat is echt de eerste stap als je een goede pokerspeler wil worden.

Verder veel succes en natuurlijk veel plezier!

Groeten,
Stefan

Gangstahhh

ik denk dat hij 2cent 4 cent bedoelt aangezien je niet eens kan inkopen met 35$

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Precies! verkeerde keuze 2/4 cent!

Benjike316

Hey Eriquis

Welkom!

Je speelt cashgames en toernooien? Of is het meestal cashgamen en af en toe eens een toernooitje?

Voor beide varianten hebben we trouwens strategie-artikelen:

In de artikelen kan je de basis terugvinden over hoe je toernooien of cashgames winstgevend dient te spelen. Ik zou zeggen, neem eens rustig de tijd deze te doornemen.

Het is ook aan te raden om 1 main game uit te kiezen en niet verschillende varianten door elkaar te spelen. Op deze manier kan je leren over de variant die jij het liefst speelt, en heb je later (als het mogelijk eens moeilijk gaat met een andere variant) altijd een variant die je winstgevend speelt, en waarop je dus kan terugvallen.

Groetjes