Hallo iedereen!
Mijn naam is Sam, ik ben 19 jaar. Ik studeer TEW (toegepaste economische wetenschappen) aan de universiteit van antwerpen.
Mijn interesse voor poker is voor een groot deel te wijten aan mijn vriend OL4life, met wie ik, naast drinken en feesten, al enkele videotjes heb bekeken en die mij ook wat coacht. Ik heb ook al enkele avonden naast hem gezeten terwijl hij al zijn 'moves' motiveerde terwijl zijn liefhebbende moeder ons in al onze noden voorzag.(zeer leerrijk)
Zelfkennis is het begin van wijsheid, en ik kan dan ook zeggen dat hoewel ik de basics onder de knie heb en het gevoel heb dat ik NL2 wel aan zou kunnen onder OL4life's toezient oog, ik nog veel artikels ga lezen, video's bekijken en ga oefenen voor ik durf te beweren dat ik een goede/degelijke pokeraar ben. Ik heb nog niet veel ervaring en ben ook nog aan het wachten op de 50 dollar.
Het zou dus ook goed van pas komen als jullie enkele tips konden geven ivm met nl2 fullring BSS. Links naar goede video'tjes worden ten volle geapprecieerd!!
dank bij voorbaat,
Sam