Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] introductie

8 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
362 Weergaven

Hallo iedereen!

Mijn naam is Sam, ik ben 19 jaar. Ik studeer TEW (toegepaste economische wetenschappen) aan de universiteit van antwerpen.

Mijn interesse voor poker is voor een groot deel te wijten aan mijn vriend OL4life, met wie ik, naast drinken en feesten, al enkele videotjes heb bekeken en die mij ook wat coacht. Ik heb ook al enkele avonden naast hem gezeten terwijl hij al zijn 'moves' motiveerde terwijl zijn liefhebbende moeder ons in al onze noden voorzag.(zeer leerrijk)

Zelfkennis is het begin van wijsheid, en ik kan dan ook zeggen dat hoewel ik de basics onder de knie heb en het gevoel heb dat ik NL2 wel aan zou kunnen onder OL4life's toezient oog, ik nog veel artikels ga lezen, video's bekijken en ga oefenen voor ik durf te beweren dat ik een goede/degelijke pokeraar ben. Ik heb nog niet veel ervaring en ben ook nog aan het wachten op de 50 dollar.

Het zou dus ook goed van pas komen als jullie enkele tips konden geven ivm met nl2 fullring BSS. Links naar goede video'tjes worden ten volle geapprecieerd!!

dank bij voorbaat,
Sam

7 reacties

Gl bro!

Arjon
Oldschool Grinder

Welkom bij PokerStrategy!

Je hebt al veel van je vriend geleerd dan, die ook al ervaren gebruiker van ons forum is zie ik :D Dat soort ervaring waarbij iemand je live verteld waarom hij iets doet is echt super leerzaam.

Je bent hier in ieder geval op de goede plek om je nog verder te kunnen ontwikkelen met pokeren :)

Een erg goede videoserie waar je met de bronze status al eens een kijkje kunt nemen is de "Crushing NL50" serie van Hasenbraten. Het is wel aan aantal limieten hoger dan waar je zelf speelt, maar vooral ook de goede uitleg moet er denk ik wel voor zorgen dat je er veel van kunt leren :)

De serie "Van 2 naar 100" van Rogier en Ajfonso is ook een hele mooie om mee te beginnen. Hopelijk kun je met je status meegroeien met deze serie en zo steeds meer delen "vrijspelen".

Als je nog op zoek bent naar ander materiaal, laat het dan gerust weten! We hebben ontzettend veel, maar als je wat specifieke wensen hebt kunnen we je zeker op een paar bijzondere dingen wijzen :)

Veel succes en plezier aan de tafels en in onze community!

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

bedankt! zeer waardevol!

Hoi Sam, welkom op het forum!

Als je het startkapitaal binnen hebt, is het ook een goede om een paar handjes van de sessies die je speelt in de handjudge forums te plaatsen. Daar kan je ook ontzettend veel van leren :).

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

jah ik ben dus niet door die ID-check geraakt, waarom is me een raadsel.
maar ik ben nu van plan 10 dollar op n account te storten met een bonus en zo te kunnen spelen, nu is mijn vraag of het toegelaten is dat mijn vriend van op zijn bankrekening die ook gebruikt word voor zijn account te storten op mijn pokeraccount?

Dank bij voorbaat.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

en ik weet niet meer of ik de marketingcode van pokerstrategy ingevuld heb indertijd. Is dit belangrijk voor dde bonus? is er een manier om dit te checken?

Oorspronkelijk gepost door panoozen
jah ik ben dus niet door die ID-check geraakt, waarom is me een raadsel.
maar ik ben nu van plan 10 dollar op n account te storten met een bonus en zo te kunnen spelen, nu is mijn vraag of het toegelaten is dat mijn vriend van op zijn bankrekening die ook gebruikt word voor zijn account te storten op mijn pokeraccount?

Dank bij voorbaat.

Hoi Panozen, Jammer dat je niet door de ID-check bent gekomen. Helaas is het niet mogelijk om van 1 bankrekening op meerdere accounts te storten. En de marketing ook belangrijk voor het verkrijgen van de bonus.

Je zou de support van de betreffende room even een e-mail kunnen sturen om te checken of je account goed gelinkt is.