Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] introductie

8 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
362 Weergaven

Hallo iedereen!

Mijn naam is Sam, ik ben 19 jaar. Ik studeer TEW (toegepaste economische wetenschappen) aan de universiteit van antwerpen.

Mijn interesse voor poker is voor een groot deel te wijten aan mijn vriend OL4life, met wie ik, naast drinken en feesten, al enkele videotjes heb bekeken en die mij ook wat coacht. Ik heb ook al enkele avonden naast hem gezeten terwijl hij al zijn 'moves' motiveerde terwijl zijn liefhebbende moeder ons in al onze noden voorzag.(zeer leerrijk)

Zelfkennis is het begin van wijsheid, en ik kan dan ook zeggen dat hoewel ik de basics onder de knie heb en het gevoel heb dat ik NL2 wel aan zou kunnen onder OL4life's toezient oog, ik nog veel artikels ga lezen, video's bekijken en ga oefenen voor ik durf te beweren dat ik een goede/degelijke pokeraar ben. Ik heb nog niet veel ervaring en ben ook nog aan het wachten op de 50 dollar.

Het zou dus ook goed van pas komen als jullie enkele tips konden geven ivm met nl2 fullring BSS. Links naar goede video'tjes worden ten volle geapprecieerd!!

dank bij voorbaat,
Sam

7 reacties

Gl bro!

Arjon
Oldschool Grinder

Welkom bij PokerStrategy!

Je hebt al veel van je vriend geleerd dan, die ook al ervaren gebruiker van ons forum is zie ik :D Dat soort ervaring waarbij iemand je live verteld waarom hij iets doet is echt super leerzaam.

Je bent hier in ieder geval op de goede plek om je nog verder te kunnen ontwikkelen met pokeren :)

Een erg goede videoserie waar je met de bronze status al eens een kijkje kunt nemen is de "Crushing NL50" serie van Hasenbraten. Het is wel aan aantal limieten hoger dan waar je zelf speelt, maar vooral ook de goede uitleg moet er denk ik wel voor zorgen dat je er veel van kunt leren :)