Hallo allemaal,
Mijn naam is Ferenz en ik ben 45 jaar jong.
Ik heb al op vroege leeftijd gepokerd voor de fun, dan bedoel ik zo'n 20 jaar geleden. Ik heb me toen nooit echt verdiept in het serieuze pokeren. Uiteraard leer je wel pokeren op een bepaalde manier waar je eigenlijk niet ver mee kunt komen, maar toch een leuke avond kan hebben.
Nu sinds januari dit jaar ben ik begonnen met oefengeld te pokeren en kwam best ver. In de Sit en Go toernooien behaalde ik met regelmaat de finale tafel of werd zelfs 1e. NU zegt dat misschien niet zoveel, maar toch...
Nu heb ik besloten me verder te verdiepen in het pokeren, omdat ik eigenlijk meer bewust wil gaan leren pokeren en heb daarvoor kennis nodig van wie ik het maar kan krijgen. Ik merkte op dat ik beslissingen nam zonder daar bewust over na te denken. Met de informatie die ik tot nu op deze site heb kunnen verwerken ben ik bijzonder blij. Het gaat me zeker verder helpen in de toekomst. Ik zal dan mijn start kapitaal gebruiken om beter te worden en wellicht wat bij te verdienen.
Zodra ik het startkapitaal heb ontvangen dan ben ik te vinden op Full Tilt Poker en zal daarnaast op Everest en Pokerstars te vinden zijn voor de freerolls.
Wie dit leest wens ik veel succes toe en bedankt voor je interesse en tips zijn uiteraard altijd welkom.
De groetjes van Ferenz.