Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

J0hnCarr @ WPT

2 Berichten
2 Gebruikers
0 Reacties
350 Weergaven

Hallo allemaal,

Sinds enkele dagen heb ik een pokeraccount op wpt. Komende tijd wil ik veel cashgames gaan spelen en ik denk FR , maar ga komende dagen veel lezen @ forum en veel Videos bekijken. Maar als jullie nog tips hebben, zijn ze altijd welkom !!!

Ik heb ook nog een korte vraag:
Nu heb ik gister de summer gold Freeroll gespeeld en tot mijn grote verbazing kwam ik tot de finale tafel en uiteindelijk zelf bij de laatste 2 hier heb ik een deal gemaakt a.d.h.v de chipcount, zie foto hieronder

Is dit slim op adviseren jullie om door te spelen, ben erg onervaren zeker met HU en finale tafels toernooien.

Ik hoop veel te leren op dit forum, als mensen het leuk vinden om handen te delen etc mijn skype is

J0hnCarr

Groeten

Beantwoorden
Citeren
1 reactie
Amnesia85
PokerStrategist

Als je van jezelf vind dat je onervaren bent in HU spel zie ik niet in waarom dit geen goed idee is.
Daarnaast zou ik wel aan je HU spel werken.
Ik ben ook geen HU held dus ik speel regelmatig wat goedkope HU sng en probeer zo mijn spel te verbeteren.
Ook help het als je mensen gaat opzoeken op sites als "scharkscope" of "official poker rankings".
Als je merkt op die sites dat je met een shark te maken hebt is het niet slecht om een deal te maken.
Is het maar een visje kan je gewoon verder spelen en de (kleine) edge gebruiken om het te out playen :D

Beantwoorden
Citeren