Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Kennismaking

5 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
305 Weergaven

Hey Iedereen,

Heb net een account aangemaakt op Pokerstrategy.com. Had nog niet eerder van deze site gehoord, maar mijn eerste indrukken zijn positief.

Ik zal kort wat over me vertellen:

Ik ben 21 jaar en studeer Bedrijfseconomie in Amsterdam. Speel nu ongeveer 3 jaar poker. Eerst heel veel live gespeeld, meestal 2-2 cash en de 50r in HC Amsterdam. In die tijd kon ik er eigenlijk helemaal niks van, maar toch heb ik de 50r crapshoot 1x gewonnen en 3x gefinaletabled. Ook de resultaten op de 2-2 waren niet verkeerd.

Van BRM had ik nog nooit gehoord dus heb al mijn winnings weer uitgegeven aan non-poker dingen en de rest verloren. Sinds kort ben ik serieus aan het grinden op de 25NL op stars. Heb nu 77K handjes gespeeld met een winrate van 4.17. Maar er is nog veel ruimte voor verbetering dus mijn doel is om mijn spel drastisch te verbeteren de komende tijd. Hoop dat Pokerstrategy mij hierin kan helpen.

Heb eigenlijk 2 doelen voor de komende tijd:

Een bankroll opbouwen voor de 50NL ($1300)
Een ticket winnen voor de WSOP ME 2011 (ultieme droom)

Ik zal op Pokerstrategy proberen veel handjes te posten en mijn voortgang melden.

Groeten,

FameSeeker01

4 reacties
Moderator
pcbeem

Hallo FameSeeker01,

Welkom op PokerStrategy.com!!

Leuke doelstelling die een leuke uitdaging voor je zullen vormen. Maar uit je post over NL50 en $1300 maak ik op de je BSS wilt gaan spelen?

Zo ja dan heb ik enkele tips voor je om je op weg te helpen. Allereerst is de videoserie Crushing NL50 van Hasenbraten en must voor ieder BSS-speler. In deze serie zul je allerlei trucs leren om een winnende BSS-speler te worden.

Verder wil ik je ook wijzen op het beoordelingforum. Hier kun je handen posten waarover je twijfelt. Deze zullen vervolgens door handjudges beoordeeld worden. Doe het zelf ook regelmatig en ik moet zeggen dat ik hier erg veel van leer.

mvg pcbeem :f_p:

bobm78

Succes op het WSOP ME 2011 !! :D

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ja klopt, ik wil voor de 50Nl zo tussen de 25 en 30 buy ins aanhouden. Als ik drop onder de 18, dan ga ik terug naar 25NL

Moderator
pcbeem

Hey,

Aangeraden wordt om met BSS 25BI aan te houden dus lijkt me ook verstandig om dit aan te houden qua BRM. Ken er niet het fijne van maar neem maar van mij aan dat dit goed overdacht is _evil:.

mvg pcbeem :f_p: