Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Killaron

4 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
739 Weergaven

Hoi allemaal,

Ik zal mij even kort voorstellen.

Mijn naam is Killaron (Martijn in het echt)
en ik poker nu reeds een jaar of anderhalf, met wisselend succes. (voornamelijk geen succes)

Ik speel(de) eigenlijk van alles en nog wat, Sit&Go's, MTT, Headsup toernooitjes, en soms wat cashgames.

Ik stort eens in de zoveel tijd $50 en meestal na een goede run (paar toernooitjes cashen en sit en go's winnen) bouw ik mijn bankroll op naar + $200 (grootste BR was overig iets van $550) waarna ik het vrolijk weer binnen en aantal weken/maanden wegdonk.

Ik heb besloten (na mijn Bankroll weer bijna helemaal te hebben weggedonkt, had nog iets van $ 3,42 over!, dit was op 05-08-2008) dat ik het dit keer anders ga aanpakken.
Vanaf nu ga ik mij gedisciplineerd houden aan "Bankroll Management "
En me voorlopig houden aan de SSS.

Tot op heden gaat het best wel weer aardig en speel inmiddels (sinds 2 dagen) NL25 en mijn BR is inmiddels +$200

Ik zal hier in de loop van de tijd mijn voortgang posten om jullie op de hoogte te houden.

PS ik ben niet iemand die veel dingen post maar ik lees wel bijna alles wat er op het Forum staat.

Als jullie nog vragen hebben hoor ik het graag.

Happy Grinding.

3 reacties
Gerv
Elite Grinder

Welkom ! :), we hebben elkaar al wat eerder ontmoet dan deze post maar toch verwelkom ik je :)

Hoi Martijn,

Van harte welkom!

Om nooit weer te hoeven storten, kan ik je aanraden om een goed Bankroll Management voor SnG's te volgen. In de strategie sectie staan veel artikelen die je tot een winstgevende speler maken, ook op de lange termijn. Ik kan je vooral aanraden om regelmatig coachings te volgen. Onze uitstekende professionele handjudge en coach helemaalnicks kan daar al je vragen over SnG's beantwoorden. Bovendien beoordeelt hij handen op het forum, die je heel gemakkelijk kan posten.

Laat je weten hoe het je vergaat?

Groeten,
Leo

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Dank je Leo, maar het probleem zat hem niet zozeer alleen in se SNG, maar mijn hele spel. Ik hanteer nu echt alleen maar een goed BR management en ben tot op heden zeer content met hoe het gaat maar k ben eigenlijk nu alleen maar aan het grinden op NL25 SSS. En ik moet zeggen dat ik heel wat meer heb geleerd van alle artikelen die deze comunity aanbied, mijn dank daarvoor.