Ga naar het forum
Koos(Oe) stelt zich...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Koos(Oe) stelt zich voor!

25 Berichten
9 Gebruikers
0 Reacties
1,877 Weergaven

Hallo Allemaal!

Ik ben dus Koos, ook wel KoosOe in de poker rooms. Ik speel sinds ongeveer een jaar poker via internet... Ben nu ook ongeveer een jaar 18 ^.^ In het afgelopen jaar heb ik periodes gehad waar ik veel pokerde en waar ik wat minder pokerde. Echt winst uit het pokeren halen is me nog niet gelukt(helaas).

Maar goed, het verliezen was ik een beetje zat en na wat "gegoogle" voor strategiën kwam ik op Poker Strategy terecht. Al gauw kwam ik er achter dat ik hier super veel zou kunnen leren en daarnaast een mooi start kapitaal kon ontvangen.

Heb mezelf toen snel aangemeld en het quizje gehaald. Heb mijn 50$ startkapitaal laten uitbetalen op William Hill. Hier wil ik de BSS gaan toepassen omdat de SSS eigenlijk niet mogelijk is vanwege de buyin(30BB).

Groet,

Koos :D

24 reacties
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Hey Koos,

Welkom op het forum!
Goed dat je zo enthousiast bent over het werken aan je spel, zodat je daarna ook veel kunt spelen en tegelijktijd ook nog eens winst maken _biggrin:

Had je de quiz in 1 keer gehaald? Vond je de vragen duidelijk?

Benjike316
PokerStrategist

Hoi Koos

Welkom bij Pokerstrategy.com!

Fijn om te lezen dat je een winstgevend speler wil worden. Het is inderdaad niet zo leuk om telkens maar geld te blijven verliezen.

Ik zal je ook even kort een rondleiding geven door al de content die Pokerstrategy.com jou aanbiedt. ;)

Eerst en vooral heb je de BSS-artikelen en als aanvulling de BSS-video's. Je kan best rustig de tijd nemen de strategie-artikelen te bekijken. Daarin wordt de very-basic uitgelegd. Een zeer leuke video-serie is de Crushing NL 50 van Hasenbraten. Ook een echte aanrader voor elke beginner!

Ook altijd interessant zijn de coaching's. Vanavond om 19:00 uur is er al een BSS beginnerscoaching.