Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] matthidr

17 Berichten
8 Gebruikers
0 Reacties
730 Weergaven
matthidr
16 reacties

Hey Matthias, leuk om te horen dat je weer gaat pokeren. Jammer idd dat je niet tracked op PokerStars speelt.

Wat speel je vooral? (Cash, SNG, MTT?) En heb je al een plan van aanpak?

matthidr Topicstarter
matthidr

Om te beginnen zal het vooral NLH cashgame worden en op termijn ( als de bankroll het toelaat) om MTT te gaan spelen.
Ook PLO is iets wat ik in de toekomst zeker nog wil spelen en leren.

Maar ik heb reeds in alles al wat avonturen gehad, het ene al wat uitgebreider als het andere.

noisecore

PLO op de laagste stakes zou ik niet echt doen, de rake is slechts marginaal te beaten dacht ik.

Oorspronkelijk gepost door matthidr
Maar ik heb reeds in alles al wat avonturen gehad, het ene al wat uitgebreider als het andere.

En heb je ook al wat mooie resultaten weten te halen? Misschien dat je voor je nieuwe start even een blogje kan aanmaken. Dan kun je zelf makkelijk je vorderingen bijhouden. En kun je feedback en tips van andere leden krijgen.

Btw; als je overnieuw begint kun je ook gebruik maken van een deposit bonus om zo je nieuwe bankroll een boost te geven.

DonBartos

Oorspronkelijk gepost door noisecore
PLO op de laagste stakes zou ik niet echt doen, de rake is slechts marginaal te beaten dacht ik.

Dit geldt alleen voor de Heads-up variant denk ik.

Lamapalooza

Je kan ook PLO-mtt's spelen? Dan combineer je beide interesses. En die zijn over het algemeen zeer goed te doen qua niveau (toch op de micro's).

matthidr Topicstarter
matthidr

Na mijn examens en een tripje spanje zal ik wrs terug beginnen spelen op NLSH tafels. Ik twijfel alleen nog of op ik stars zou spelen of op 888 zodat ik strategy point kan halen. Ipoker netwerk vind ik niet zo aangenaam. De limiet zal ervanaf hangen hoeveel ik vrij ga maken voor BR en of ik in de tweelingen shoutout iets kan winnen :D. Maar wrs 2NL of 5NL ofzoiets om te beginnen

PLO is gwn iets dat ik wel wil leren in de toekomst hoeft dus niet nu om direct aan de tafels te schuiven.

Arjon

Yea succes morgen, kan je een leuke BR opleveren! :)

matthidr Topicstarter
matthidr

Dankzij de Tweelingen shoutout waar ik 2de werd voor $230, kan ik beginnen op 5NLSH om het terug wat in de vingers te hebben en wanneer ik hier aan begin zal ik wel een blog bijhouden

Dankzij de Tweelingen shoutout waar ik 2de werd voor $230, kan ik beginnen op 5NLSH om het terug wat in de vingers te hebben en wanneer ik hier aan begin zal ik wel een blog bijhouden

Congrats nog met die tweede plek. Mooie prestatie! En een goede boost voor je bankrol! :)

Als je wil kun je het resultaat ook nog even posten in onze Toernooi-successen thread.

matthidr Topicstarter
matthidr

Oorspronkelijk gepost door Nordin

Congrats nog met die tweede plek. Mooie prestatie! En een goede boost voor je bankrol! :)

Als je wil kun je het resultaat ook nog even posten in onze Toernooi-successen thread.

Ik zou wel willen maar volgends die regels:

*Het is dus belangrijk om je post aan de volgende voorwaarden te laten voldoen:

* Je prijs is gewonnen in een MTT of SNG waaraan meer dan 89 mensen meededen.

En meer dan 89 mensen deden er nu toch niet mee ;)

Hmm..je hebt helemaal gelijk. Had daar niet meer bij stilgestaan en alleen maar naar het bedrag gekeken. Oeps :facepalm:

Moderator
pcbeem

Fanboy van gisteren komt je uiteraard nog even succes wensen!!

Je zegt nu NL5 SH te gaan spelen. Wil me nergens mee bemoeien maar is het niet beter om eerst wat handjes op NL2 en dan FR te spelen om weer even wat feeling te krijgen? Beat je dit dan kun je altijd overstappen naar NL5 en dan later naar SH.

matthidr Topicstarter
matthidr

Hmm, in de tijden dat ik gespeeld heb was dit steeds SH. Dus SH verkies ik wel maar mssn dat ik wel even ga 2NL'en
Begin mei heb ik nog wat handen gespeeld op 5NL, met dit als resultaat.
Oke het zijn niet zoveel handen, kan hotrun zijn maar het is toch een kleine indicatie

succes ! kijk vooral ook ( als je er tijd voor hebt ) live coachings, heeft mij heel veel geholpen

nice graph btw!