Ga naar het forum
Niet helemaal nieuw

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Niet helemaal nieuw

27 Berichten
21 Gebruikers
0 Reacties
3,094 Weergaven
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Hey nick,

welcome back! (van een lange break _cool: )

Hopelijk kun je het plezier in het spel weer terugvinden! Heb je al besloten op welke variant je je in het begint wil concentreren?

Ik zou zeggen begin vooral rustig aan, werk in het begin vooral aan je timmerskills, zodat je snel je goede computermeubel hebt i.p.v. de aanlig-bank _biggrin:

Succes en vooral veel plezier!

misschien een idee om een blog bij te houden, zodra je een beetje weet wat je wilt gaan spelen?

Maarten84
PokerStrategist

Leuk :)... Stoppen vond ik altijd al een zonde van je skills/talent, als je binnenkort ook eventueel terug gaat beginnen coachen dan ben ik helemaal blij.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door Maarten84
Leuk :)... Stoppen vond ik altijd al een zonde van je skills/talent, als je binnenkort ook eventueel terug gaat beginnen coachen dan ben ik helemaal blij.

eerst alles weer op de rit krijgen, ik kan helemaal niet zeggen nog if ik blogs of coachings of w/e kan gaan doen. Ik weet niet wat ik kan doen, ik ben op het moment nog ziek, dus dat is ook iets wat eerst beter moet gaan voordat ik serieus met poker bezig kan. Tot die tijd weet iig iedereen hier dat ik niet meer helemaal weg ben zoals hiervoor.

Hey,

Leuk dat je er weer bent! Ben benieuwd wat je gaat spelen. Misschien Rush Poker iets voor je? :D

Anyway, gl met het inrichten van je pokerplekkie en gl aan de tafels!

InsidiouZ
Oldschool Grinder

Ik zou ook rushpoker gaan spelen, haha.

Nick....ken je RRtwos nog? ghehe...

Erg veel succes man, heb veel aan je sng coachings gehad en veel succes met wat je gaat doen..