Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Nieuw

8 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
1,973 Weergaven
feye7
Poker Player

Hallo allemaal,

Net weer begonnen met het spelen van poker online. Na een goede run op pokerstars kreeg ik een paar tegenvallers en daalde mijn winst drastisch. Ik ging toen lezen op het internet en begon meer en meer te leren over het spelletje.

Zaken zoals een goed BRM etc. Nu wil ik graag met behulp van jullie de eerste stap zetten richting goed verantwoordelijk beleid.

Ben nog steeds op zoek naar een spel dat past bij mijn bankroll. Ik heb ongeveer $50. Welke spellen raden jullie aan om mee te beginnen?

Ik heb de vele strategieën op deze site al gelezen, maar zijn er ook nog andere tips die jullie mij willen meegeven? Hoeveel tafels te spelen etc.

Ik hoop dat jullie mij willen helpen mijn pokerspel te verbeteren.

Beantwoorden
Citeren
7 reacties
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Hallo feye7

Welkom op het PokerStrategy forum.

Met $50 kun je alle kanten op. Dus ben ik voornamelijk benieuwd wat voor game je wilt gaan spelen?
Dus cashgames, SNG's en format (2 t/m 990 mans SNG's) en/of MTT's.
Dan kan ik je beter advies geven, want ik denk dat je er weinig mee opschiet dat ik bij elke gamevariant de spellen noem die je kunt spelen met $50 volgens BRM.

Groetjes,
SDK1987

Beantwoorden
Citeren
feye7 Topicstarter
feye7
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Hallo feye7

Welkom op het PokerStrategy forum.

Met $50 kun je alle kanten op. Dus ben ik voornamelijk benieuwd wat voor game je wilt gaan spelen?
Dus cashgames, SNG's en format (2 t/m 990 mans SNG's) en/of MTT's.
Dan kan ik je beter advies geven, want ik denk dat je er weinig mee opschiet dat ik bij elke gamevariant de spellen noem die je kunt spelen met $50 volgens BRM.

Groetjes,
SDK1987

Hallo SDK1987,

Ik weet nog niet goed welke spellen bij me passen. In het begin wil ik sowieso geen cash games spelen. Ik vraag ook niet alle spellen maar spellen die passen bij een beginner. En op welke limiet zou ik deze dan moeten spelen. Ook hoop ik wat van jullie ervaringen te horen met deze games.

Dus geen lijst met alle spellen die er zijn maar gewoon de nl hold'em en fixed limit spellen die populair en makkelijk zijn voor beginners

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat is prima. Als het gaat om MTT's kun je alle toernooien onder de 50c spelen.
Dan houd je minimaal de 100 buy-inns regel aan.
Bij SNG's lijkt mij de 25c 45/90 mans de games die goed te doen zijn voor beginners.
Ook zijn de 50c 9 mans SNG's goed te doen als je wat minder tijd hebt per game.
Al zou ik me in eerste instantie proberen om op 1 variant te focussen, zodat je daar beter in kunt worden.
Voor FLHE zijn alle SNG en MTT varianten voorlopig te duur.
Dus kun je op dat vlak beter cashgames spelen of voorlopig bij NLHE SNG's en MTT's houden.

Beantwoorden
Citeren
OoTheGameoO
Poker Player

hey ik ben ook startend ook met een br van 50$
ik speel alle MTT tot 0.50$ en pik er de 0.50$ 45mans mee
kan je goede br mee opbouwen
ook heb ik 61 tickets gekregen voor de 100K privilege freeroll

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Jij ook welkom op het pokerstrategy forum OoTheGameoO.
Als het goed is krijg je gewoon een ticket voor de 100k privilege freerolls die je een maand lang kunt gebruiken.
50c 45 mans kun je inderdaad ook wel spelen. Al is het een stuk swingy dan de non-turbo's en is 100 buy-inns aanhouden geen overbodige luxe.
Voor 90 en 180 mans bijvoorbeeld is 200-300 buy-inns noodzakelijk als je de turbo-variant hanteert.

Beantwoorden
Citeren
feye7 Topicstarter
feye7
Poker Player

Bedankt voor jullie reacties SDK1987 en OoTheGameoO!

Heb gisteren de eerste succesvolle sessie gehad op $0,5 SnG 9 players. Een mooie winst behaald van dik $7!

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Niet verkeerd ;)
Mocht je er behoefte aan hebben kun je altijd een blog beginnen.

Beantwoorden
Citeren