Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Nieuw Pannekoekk86

5 Berichten
3 Gebruikers
1 Reacties
691 Weergaven
Pannekoekk86
PokerStrategist

Hallo Allemaal,

Ik ben Patrick van 29 uit de omgeving van Arnhem. En heb voor een oerhollandse pokernaam gekozen namelijk Pannekoekk86.

Inmiddels speel ik zo een 1,5/2 jaar online poker (voornamelijk op Pokerstars). Volgens mij stats van Sharkscope heb ik een verlies gemaakt van ongeveer 400 dollar. Ik speel voornamelijk MTT (micro).

NU wil ik het één en ander wat serieuzer gaan aanpakken met poker. En misschien is een paar diepe runs in toernooien meemaken. Vandaar dat ik ook het forum wil gaan volgen en een aantal handbeoordelingen wil gaan doen.
Hierdoor ben ik me ook wat meer gaan verdiepen in de theorie (lezen/lezen en nog is lezen).

Daarnaast heb ik de afgelopen 2 maanden een aantal live toernooien gespeeld. Hierbij heb ik nog geen grote cashes gepakt, maar ook geen grote verliezen.

Hebben jullie nog wat tips voor me om wat verder te komen in de toernooien.

Dus hierbij een aantal van mijn vragen;
- Zijn er nog spelers uit de buurt van Arnhem?
- Hebben jullie tips om me te verbeteren?
- Wat maakt je voornamelijk beter voor een diepe run in een toernooi?

Hopelijk zijn er forum leden die reageren.

Tot aan de tafels (shuffle up and deal???)

Laterzzzz Patrick

Beantwoorden
Citeren
4 reacties
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Hallo Patrick

Welkom op het PokerStrategy forum :welcome:

Ik denk dat het al heel verstandig is dat je handen gaat posten op ons forum.
Nu nog op de juiste plek, maar anders kan ik het altijd daar naar toe verplaatsen, zoals ik met de hand https://www.pokerstrategy.com/nl/forum/thread.php?postid=1064695#post1064695 heb gedaan :f_wink:

Ik weet natuurlijk nog niet wat je zwakke punten zijn, maar het lijkt me zoiezo niet verkeerd om ook de Engelse thread MTT Beginner Coaching: Discussion and feedback thread te bestuderen. Zelfs als je geen beginner bent kan het geen kwaad om het te lezen vind ik.

Ervaring is wel heel belangrijk in toernooien om ver te kunnen komen en je moet er rekening mee houden dat je bankroll management (BRM) goed is. Aangezien swings van 300 buy-inns vrij normaal zijn. Zeker als je tornooien op PokerStars speelt waar zeker op de micro's heel veel spelers aan meedoen.

Ik denk dat je hier al een end me kunt, maar mocht je nog vragen hebben stel ze dan gerust en ik wens je een fijne tijd op het forum.

Groetjes,
SDK1987

Beantwoorden
Citeren
Pannekoekk86 Topicstarter
Pannekoekk86
PokerStrategist

Hallo SDK,

Bedankt voor je reactie.

Sorry dat ik de handbeoordeling in de verkeerde rubriek heb geplaatst (ik ben nieuw :f_cool:).
Zal me best doen ze in de toekomst op de juiste plaats te zetten.

Ik zal ook zeker de Engelse thread gaan lezen. Bedankt voor de tip.

Dus met BRM een micro toernooi van 2.20 wil spelen zou me br 660 moeten zijn??? Dan heb ik nog even te gaan.
Heb je soms nog een goede thread/forum bericht over BRM bij MTT.

Groetjes

Pannekoekk86

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Ik zou zelf minimaal 300 buy-inns aanhouden als je op PokerStars speelt.
Aangezien je daar vaak toch wel tegen >2k spelers speelt Dus komt het er op neer dat hoe groter het spelersveld hoe grotere bankroll je moet hebben. Daarmee zou je rekening kunnen houden door ook wel op de wat kleinere sites te gaan spelen waar het niveau vaak ook lager is.
Op dit moment heb ik nog niet een goede thread of bericht over BRM voor MTT's kunnen vinden, maar die zullen er vast zijn als ik wat rond speur.

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Ik zou zeker ook op andere sites gaan spelen als ik jou was. Op Pokerstars kan je heel lang spelen zonder een leuke cash en dan gaat het plezier wel een beetje van het spelen af. 888poker en Ipoker hebben ook wel een aardig toernooiaanbod en het niveau is ook nog wat lager. Meer kans op een finale tafel dus. Ik combineer meestal 3 a 4 sites want ik speel ook nog op 24hpoker.

Beantwoorden
Citeren