Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] ook ik ben nieuw

4 Berichten
2 Gebruikers
0 Reacties
328 Weergaven

hallo pokermaniakken

mijn naam is Jannes en ben net nieuw hier,speel nu een jaar of 4 poker online en dat bevalt me wel goed.Speel voornamelijk op pokerstars en full tilt maar vanaf nu ook op william hill waar ik mn bonus graag tegemoed zie. Ik hoop dat jullie hier best wel veel voor mij kunnen betekenen want het viel mij op toen ik nog lid was van een andere site op pokergebied dat mn spel vooruit ging.Het liefst speel ik toernooitjes want bij cash games ga ik vaak op mn bek en dan zijn de centjes weer weg,(speel ik waarschijnlijk te agresief).dus als vragen heb zal ik ze zeker stellen hier en hoop dat jullie mij dan een dienst kunnen bewijzen door ze op te lossen. Dus ik zou zeggen see you at the tables.

mvg
Jannes

3 reacties

Hoi Jannes,

Welkom op bij PokerStrategy.com! Je hebt al redelijk wat ervaring zo te zien. Heb je in de afgelopen jaren al wat mooie resultaten kunnen halen?

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

hoi Nordin

Bedankt voor je welkom hier,en wat mn resultaten betreft mn grootste cash was 645 dollar in een toernooitje.Ik ben ook iemand die niet echt van die hoge toernooitjes speelt meestal tussen de 2 en de 10 dollar,als mn bankroll dat toe laat.

de grusselsssss

Jannes

Goed dat je iig bewust bezig bent met Bankrollmanagement. En $645 is toch best een mooi bedrag. :)

Heb je onze videosectie trouwens al gevonden? Daar staat ook veel MTT-vids tussen die voor jou interessant kunnen zijn. :)