Hallo allemaal!,
Allereerst zal ik mijzelf voorstellen.. mijn naam is Bryan en ik ben 26 jaar. Ik ben op zoek naar een poker buddy om samen mee te pokeren, beter te worden en onze goals te verwezenlijken. Ik woon trouwens in Limburg, dus bereid je voor op een zachte G haha. Ik ben bijna afgestuurd in de Financiële dienstverlening en ben een eigen bedrijf gestart in de e-commerce.
In het verleden heb ik veel gepokerd. Een vriend van mij heeft mij leren pokeren en ik heb toen heel lang samen liggen grinden. Verschillende varianten en MTT's. Uiteindelijk heb ik een tijd lang 11 tot 22$ SNG's succesvol gegrind en zelfs een tijdje NL50 gespeeld. Helaas was ik in mijn jongere jaren zeer tilt gevoelig, dus is er ook vaker geld verspeeld geweest. De laatste jaren had ik het niet slecht qua inkomsten en heb ik nog recreatief wat MTT's gespeeld en zelfs 2 maanden HUSNG gegrind, maar ik kwam niet verder dan de 7's.
Dus nu in de corona tijd wil ik mijn oude hobby weer op gaan pakken, aangezien stars vaker 200k+ spelers online heeft, lijkt het mij heerlijk om wat extra euro's te verdienen. Ik heb altijd van 6-max games gehouden, aangezien dit meer postflop play geeft en ik genoeg HU ervaring heb. Daarom ben ik nu de 6-max cashgames het grinden en zoek dan ook iemand die dat ook doet. Ik speel ZOOM, maar ook afentoe ring. Ik gebruik uiteraard een HUD, maak notities en filter de mensen in ZOOM eruit met een kleurtje.
Momenteel speel ik 0,08/0,16$, vanwege mijn roll. Ik zit nu ongeveer +10BI over 4000 handen, sinds ik ben begonnen deze week. Ik zoek dus eigenlijk iemand die stakes speelt vanaf 0,16$ en hoger, vanwege mijn ervaring ook. We moeten van elkaar kunnen leren en vooral plezier hebben!
Daarnaast zijn mijn hobby's voetbal, boksen, fitness, psychologie lezen, naar festivals gaan,series kijken en koken. Heb jij één van deze hobbies misschien ook? Dan wordt het nog gezelliger samen!
Ik speel elke dag gemiddeld 2 tot 3/4 uur. Dit is vooral spelen, maar ook soms wat handen posten op fora, of youtube filmpjes kijken over bijvoorbeeld 4 bet pots. Mijn idee is om vooral samen te spelen, door te railen. We spelen dan beide een sessie of nemen samen handen of filmpjes door.
Eventueel als meerdere mensen dit leuk lijkt, kan ik ook een whatsapp groep openen en dan kunnen mensen zelf afspreken om te sweaten of kunnen er handen worden doorgestuurd of dergelijke!
Ik hoor graag van jullie en blijf veilig met corona!