Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Poker in de Kempen

10 Berichten
6 Gebruikers
0 Reacties
1,131 Weergaven
BEoWulf1979
Legacy Member

Hoi allemaal,

Ik ben Peter en woon in de noorderkempen (Retie - België). Ik speel online op Pokerstars, Unibet en Bwin. Soms spelen we met vrienden ook live, maar dit is meer vriendschappelijk (micro-micro-stakes) dan dat het gaat voor de winst.
Zijn er nog leden van mijn regio hier actief?

Cheers

Beantwoorden
Citeren
9 reacties
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Hey Peter,

Welkom op PokerStrategy.com en veel succes!!

Welke varianten speel je zo een beetje?

mvg pcbeem _cool:

Beantwoorden
Citeren
BEoWulf1979 Topicstarter
BEoWulf1979
Legacy Member

Hey pcbeem,

Ik speel enkel Hold'em. Op Pokerstars 5NL, Unibet 10NL, Bwin 2NL.
Ik speel het liefst op Unibet en heb al een paar keer 25NL geprobeerd, maar niet zo goed afgelopen :f_frown:
Op Pokerstars is het een beetje up en down. Ik moet leren op tijd de tafel te verlaten. Als ik te lang blijf zitten, kan ik net zo goed in het begin mijn geld uitdelen. :f_biggrin:
Op Bwin heb ik mij onlangs aangemeld. Maar ik ben er niet echt wild van. Ik vind die software traag en niet gebruiksvriendelijk.

Ik heb mij een paar jaar geleden al aangemeld op Pokerstrategy, maar nooit echt naar gekeken. Daar ga ik nu verandering in brengen!! :f_cool: :f_biggrin:

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Hallo Peter

Welkom op het PokerStrategy forum :welcome:

Ik ben zelf Nederlander, maar misschien kom je nog een aantal regiogenoten tegen hier op het forum.

Zo te zien ben je nog een basic lid en dan kun je gebruik maken van onze gratis geld promotie en kun je gratis geld krijgen op een pokerroom waar je nog geen account hebt.

Verder wens ik je een fijne tijd op het forum en mocht je nog vragen hebben stel ze dan gerust.

Groetjes,
SDK1987

Beantwoorden
Citeren
ilgenio86
PokerStrategist

hey peter!

welkom en veel succes.
leuk te horen dat je beetje op dezelfde sites zit als mzelf (pokerstars en unibet), maar kan ook weinig anders als belg. ben wel niet van jou regio sorry! :) west-vlaanderen hier

Beantwoorden
Citeren
BEoWulf1979 Topicstarter
BEoWulf1979
Legacy Member

@ SDK1987: bedankt, ik bekijk de promotie zeker.
@ ilgenio86: inderdaad, we hebben weinig keuze - ik vind het vooral jammer van Full Tilt en 888poker

Beantwoorden
Citeren
MoZex
PokerStrategist

Ik ben van voorkempen. We spelen bijna elke vrijdag in antwerpse live 25nl, deepstacked...

Beantwoorden
Citeren
Trommelboy
Elite Grinder

Groentje, PM me eens als je volk zoekt ;)
DonkeyDirk is ook regio Kempen!

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dus nog best veel aanwas uit deze regio. Dat valt me niet tegen.

Beantwoorden
Citeren
BEoWulf1979 Topicstarter
BEoWulf1979
Legacy Member

@ groentjeBE: 25NL vind ik voorlopig nog wat veel. Ik heb niet zoveel ervaring met live spelen, maar ik hou het in 't achterhoofd. Toch bedankt.

Beantwoorden
Citeren