Hallo Allemaal,
Super leuk dit, ik heb gewoon mijn startkapitaal ontvangen. Ik ben er super blij mee en ik ga nu zeker mijn strategy toepassen... YEAH !!! ♠_biggrin:
GL @ the tabels ALL..
Thnx @ pokerstrategy...
TOPPIE !
gr33napple.!
Hallo Allemaal,
Super leuk dit, ik heb gewoon mijn startkapitaal ontvangen. Ik ben er super blij mee en ik ga nu zeker mijn strategy toepassen... YEAH !!! ♠_biggrin:
GL @ the tabels ALL..
Thnx @ pokerstrategy...
TOPPIE !
gr33napple.!
Hey gr33napple,
Altijd goed om te zien hoe enthousiast mensen zijn.
Veel succes aan de tafels!
Welke variant ga je spelen?
Xpload1989
Oorspronkelijk gepost door Xpload1989
Hey gr33napple,Altijd goed om te zien hoe enthousiast mensen zijn.
Veel succes aan de tafels!
Welke variant ga je spelen?
![]()
Xpload1989
heey Xpload1989, ik gaa nolimit holdem ( bss ) spelen
He gr33napple,
eerst en vooral welkom!! Als je no-limit holdem (bss) gaat spelen dan zou ik de serie "crushing NL50" van Hasenbraten aanraden. Het behandelt echt belangrijke concepten die je van NL2 tot NL50 kunnen helpen.
Succes!!!!
Oorspronkelijk gepost door darko163
He gr33napple,eerst en vooral welkom!! Als je no-limit holdem (bss) gaat spelen dan zou ik de serie "crushing NL50" van Hasenbraten aanraden. Het behandelt echt belangrijke concepten die je van NL2 tot NL50 kunnen helpen.
Succes!!!!
Heey darko163,
Bedankt voor je tip, ik zal zeker eens de moeite nemen om er naar te kijken.
GL @ the tabels ALL..
![]()
Gl to u too
Ook zou ik de artikelen van psychologie en didactiek eens aandachtig doornemen. Daar zul je effectieve leermethodes en dergelijke kunnen vinden. Zeer handig
Oorspronkelijk gepost door Benjike316
GL @ the tabels ALL..
![]()
Gl to u too
![]()
Ook zou ik de artikelen van psychologie en didactiek eens aandachtig doornemen. Daar zul je effectieve leermethodes en dergelijke kunnen vinden. Zeer handig
![]()
Heeeeeeeeeeey Benjike316,
Bedankt voor je goede tips, Ik heb ze zeker nodig. Wat een leuke mensen hier.
Welkom! Aan tips heb je blijkbaar effe genoeg, maar als je nog wat wil bijleren over dit of dat, kan je het aankaarten in het BSS-strategie forum
Veel succes!