Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Voorstellen.

30 Berichten
7 Gebruikers
0 Reacties
2,587 Weergaven

Hey iedereen,

Ik ben nieuw hier op het forum en zit atm op het startkapitaal van $50 te wachten, die ik als het goed is op Full Tilt poker ga ontvangen. Ik heb al aardig wat keren geld gestort op PokerStars en het weer verloren omdat ik me nog nooit aan mijn BRM heb gehouden. Dit keer ben ik van plan me écht aan mijn BRM te houden en zo een enorme bankroll tot mijn beschikking te krijgen. Ik heb wat rond gekeken hier en het ziet er eigenlijk wel prima uit. Ik heb een aantal blogs bekeken en het lijkt me ook leuk zelf één bij te houden. Als ik de $50 heb ontvangen zal ik ook een blog starten en mijn ontwikkelingen met jullie delen.

Kusjes.

29 reacties
pbijvoet

Welkom! Welke variant wil je gaan spelen? Leuk dat je een blog wilt gaan starten altijd leuk om te volgen :f_biggrin:

Moderator
pcbeem

Hey Coinflipje,

Welkom op PokerStrategy.com!!

En leuk dat je jezelf even voorstelt. Ik zie dat je al wat aan het rondneuzen bent geweest. En bevalt het tot op heden een beetje op deze site? Leuk dat je een blog wilt openen,zul je denk ik wel wat van leren.

Verder ben ik ook benieuwd welke variant je wilt gaan spelen met je te ontvangen kapitaal.

Tot slot succes aan de tafels en veel plezier in onze community.

mvg pcbeem :f_p:

Hoofdbeheerder
Lanfear81

Hey Coinflipje,

Welkom op het forum van PokerStrategy.com

Met het $50 startkapitaal heb je nu wel een uitstekende gelegenheid om een goede herstart te maken, zodat je inderdaad je bankroll weer goed kunt opbouwen.

Ik denk dat het een zeer goed idee is om een blog bij te houden! Niet alleen kun je zo tips van andere leden krijgen, maar tevens is het voor jezelf een soort "stok achter de deur" die je helpt je aan een goed bankrollmanagement en een goede leer-aanpak te houden.

Heel veel succes met je herstart!

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik weet nog niet welke variant ik ga spelen. Ik zat te denken aan $1 MTT sngs of NL2. Als iemand tips heeft hoor ik het graag.. Een blog bijhouden lijkt me goed voor mijn spel, maar vooral ook heel leuk.

pbijvoet

Ligt er helemaal aan wat je zelf leuk vind. wij kunnen wel zeggen dat je bijvoorbeeld moet gaan cashgamen, maar als jij dat niks vind zal je er snel mee stoppen. Dus aan het begin zal het even aftasten zijn. Aan te raden is wel om je maar op 1 variant te richten ivm met studie. Als je 2 varianten gaat spelen dan ga je geheid dingen door elkaar halen van de strategy.

Succes aan de tafels en met de studie. :f_biggrin:

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik heb besloten om MTT sngs te gaan spelen. Ik denk dat deze wel goed te beaten zijn. Kan iemand me vertellen hoe ik van die mooie grafiekjes krijg met de ROI van de gespeelde sngs enzo?

Moderator
pcbeem

Hey Coinflipje,

Om je vraag te beantwoorden. Deze graphs worden over het algemeen met trackingsoftware zoals Elephant (via PokerStrategy vrij te spelen), Holdemmanager (HEM) en Pokertracker 3 (PT3) gemaakt. Ik zou zeggen neem eens een kijkje op ons software forum om er wat meer te weten over te komen.

Maar voor toernooien zou je ook eens een kijkje kunnen nemen op SharkScope. Dit is een site waar je resultaten van mensen en dus ook jezelf kunt terugvinden met een grafiek.

Ik lees de je MTT's wil gaan doen dan heb ik enkele tips om je wat op weg te helpen. Allereerst kan ik je zeker ons beoordelingsforum aanbevelen. Hier kan je handen posten waarover je twijfelt en deze zullen vervolgens door judges beoordeeld worden. Doe het zelf ook regelmatig en blijf het een goede manier om leaks uit je spel te halen vinden.

Daarnaast kan ik je ook zeker (als je Silver bent) de serie MTT van start tot finish! van Pinowww aanbevelen. In deze video wordt je door een MTT geleid door deze producer.

bobm78

Oorspronkelijk gepost door pcbeem

Daarnaast kan ik je ook zeker (als je Silver bent) de serie MTT van start tot finish! van Pinowww aanbevelen. In deze video wordt je door een MTT geleid door deze producer.

Of de mijne :D

Moderator
pcbeem

Hoe kon ik jou nou vergeten _biggrin:.

Maar ja sinds die K op river zondag probeer ik je te vergeten.

Zal er in toekomst zeker eens rekening mee houden, tnx voor de tip!!

3BetMe4Free

ik heb de 1e al van je beken bob, vind het een hele goeie coaching!

bobm78

Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Idd hoe kon ik jou nou vergeten _biggrin:.

Maja sinds die K op river zondag probeer ik je te vergeten.

Zal er in toekomst zeker eens rekening mee houden, tnx voor de tip!!

Hahaha, geen probleem hoor, kan me goed voorstellen dat je eerder aan Pinoww denkt dan aan mij, kan mezelf niet echt vergelijken met hem natuurlijk!!
Maar voor de beginners ben ik natuurlijk prima tussenweg :D

@ Stephan, thank you very much :f_biggrin:

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Dit wordt dus een theekransje?

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oke nog één domme vraag voordat ik begin. Hoe krijg ik zoiets als dit? dit heb ik natuurlijk wel nodig om een hand te posten..

Pre-Flop: (75, 9 players) Hero is UTG+1 8 8
MAK77755 raises to 100, Hero calls 100, 1 fold, hipocondria calls 100, 2 folds, basquethai calls 100, 2 folds

Flop: 6 8 A (475, 4 players)
MAK77755 bets 850, Hero calls 850, hipocondria calls 850, basquethai calls 850

Turn: 9 (3,875, 4 players)
MAK77755 checks, Hero goes all-in 2,005, 1 fold, basquethai calls 2,005, MAK77755 folds

River: 4 (7,885, 2 players, 1 all-in)

Final Pot: 7,885
Hero shows three of a kind, Eights
8 8
basquethai shows a straight, Five to Nine
5 7

basquethai wins 7,885 (net +4,930)

MAK77755 lost 950
Hero lost 2,955
hipocondria lost 950

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

En dan nog met de suites erbij.

bobm78
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Thanks. Ik zal het zo even proberen! =) Ik ben inmiddels maar begonnen.

Moderator
pcbeem

Als het niet lukt horen we het wel!!

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik ben al $10.40 down in 9 MTT sngs. Het ging niet lekker en ik heb 1 flip gewonnen van de 10 ofzo. =( morgen beter!

Moderator
pcbeem

Hey Coinflipje,

Misschien is het ook niet het beste idee om nu al te beginnen met MTT's. Weet niet om welke limiet dit ging maar volgens bankrollmanagement zou je 100 buy ins moeten hebben. Is het misschien niet interessant voor je om je voorlopig op single table SNG's te richten? Toch toernooien maar minder gevaarlijk voor je BR. Want als dit zo doorgaat vrees ik dat je BR dit niet volhoudt.