Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Voorstellen

5 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
367 Weergaven

Hallo allemaal,

Ik hier nieuw en zou me even willen voorstellen.
Ik ben 21 jaar en speel nu ongeveer een jaar of 4 poker.
'K speel het meeste limit hold'em..
Ik heb nog veel bij te leren, en met behulp van deze site moet dat zeker wel lukken.

Stefanie

4 reacties
Copymeistrr
PokerStrategist

Hallo Stefaniee,

Leuk dat je je voorstelt! Limit Hold'em is een spelletje dat niet zoveel mensen spelen, vanwaar die interesse?

Op deze site staan er verscheidene artikels waaronder een limit hold'em sectie. Als je interessante handjes wil zien of posten, dan kan je hier alles vinden!

Welke limieten speel je trouwens en op welke site?

Arjon
Oldschool Grinder

Hey Stefaniee :)

Welkom in onze community! Je gaat het hier vast naar je zin hebben.

Als je nog bepaalde hulp wilt of studiemateriaal zoekt, laat het dan gerust weten. We helpen je graag verder!

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door Copymeistrr
Hallo Stefaniee,

Leuk dat je je voorstelt! Limit Hold'em is een spelletje dat niet zoveel mensen spelen, vanwaar die interesse?

Op deze site staan er verscheidene artikels waaronder een limit hold'em sectie. Als je interessante handjes wil zien of posten, dan kan je hier alles vinden!

Welke limieten speel je trouwens en op welke site?

Ik ben in aanraking gekomen met Limit Hold'em toen ik in het laatste jaar van de middelbare school zat. Een paar vrienden en vriendinnen speelden in het weekend constant poker, en ik wou het ook wel eens proberen. Ze speelden vooral limit games en zo ben ik er eigenlijk in beland.
Ik speel momenteel alleen maar op pokerstars op de limieten ( cashgames) $0,10/$0,20 en MTT met een buy in van $1,75.
Ik had gehoord van mijn broer ( die hier ook van een paar dagen geleden lid is geworden) dat je hier een startkapitaal kunt krijgen van 50$, en met dat kapitaal zou ik eens no limit spelen op full tilt voor mijn spel te verbeteren . Ik hoop nog zeer veel bij te leren, en ik weet zeker dat deze site mij daarbij gaat helpen.

Groetjes
Stef

Hey Stefanie, welkom nog op het forum!

Is het al gelukt om je startkapitaal een beetje uit te breiden?