Hallo luitjes,
Ik ben HausNL, speel poker sinds ongeveer 2 maanden. Vind het een geinig spel, ik zou me er eens wat meer in moeten gaan verdiepen!
Greets,
Haye!
Hallo luitjes,
Ik ben HausNL, speel poker sinds ongeveer 2 maanden. Vind het een geinig spel, ik zou me er eens wat meer in moeten gaan verdiepen!
Greets,
Haye!
Hey Haus,
Welkom op ons forum en in deze gezellige community
Wat voor variant speel je en bij welke pokerroom? In ieder geval is dit zeker het juist adres om je er meer in te verdiepen; we hebben artikelen, video's, coachings, handbeoordelingsfora en verder is er gewoon veel discussie en interactie onder de leden.
Is er nog iets specifieks waar je naar op zoek bent? Dan help ik je uiteraard graag verder
Veel succes en plezier alvast!
Hoi Haus,
Welkom op de site.
Ik ben zelf net lid geworden en ik kan je vertellen dat er zat te vinden is om je verder te verdiepen in pokeren.
Succes aan de tafels.
@Arjon
Ik speel bij FullTilt en sinds kort bij WilliamHill poker (heb daar via PokerStrategy mijn starterskapitaal gekregen)
@Iedereen
Misschien voor jullie niet zo boeiend, maar ik heb gisteren mijn eerste 90man toernooi gewonnen... 1 dollar buyin, 22,50 gewonnen!
Is voor mij nieuw dus vond het wel erg gaaf!
Oorspronkelijk gepost door HausNL
@Iedereen
Misschien voor jullie niet zo boeiend, maar ik heb gisteren mijn eerste 90man toernooi gewonnen... 1 dollar buyin, 22,50 gewonnen!Is voor mij nieuw dus vond het wel erg gaaf!
Nice! Een mooie start lijkt me zo ♠_biggrin:
Je wil je dus vooral gaan richten op het spelen van toernooitjes? Of toch eigenlijk de cashgames en was dit even een succesvol uitstapje?