Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Voorstellen

5 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
384 Weergaven

Hallo iedereen :),

Via pokerstrategy heb ik de 50 dollar gekregen voor de quiz en deze gebruikt om bij FullTilt te spelen. Zelf speelde ik al bij PKR en vind dat persoonlijk toch een leukere site, misschien omdat ik er gewend aan ben of misschien door de 3D effecten. Bij FullTilt vind ik alles zo snel gaan en soms heb ik het idee dat raisen voor sommige mensen niks betekent (ik hoor graag als mensen er anders over denken)
Ik speel meestal MTT's en SNG's met buy-ins van $1 - $4.

Ik begin eigenlijk te posten op dit forum om tips te ontvangen van echte goede spelers en misschien wel mee te discussieren met het e.e.a.

Ik denk zelf dat ik het spel wel redelijk begrijp maar kan nog heel veel verbeteren en leren dus ik beschouw mezelf wel als een beginner. Hopelijk tot gauw!

Groeten Thomas

4 reacties
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

hey thcook87,

Welkom op het forum van PokerStrategy.com!

Leuk dat je jezelf even voorstelt en bezig wilt gaan met het verbeteren van je spel. Ben je inmiddels al een beetje gewend aan Full Tilt Poker?

Ik kan me voorstellen dat het inderdaad een hele verandering is wanneer je PKR gewend bent. Ik denk echter dat als je een paar keer gespeeld hebt bij FTP, je ook wel gewend bent aan het verschil.

Ik neem aan dat je bij FTP ook gewoon SnG-tjes gaat spelen?
zodra je de silver status hebt zou ik je aanraden om ook zeker even deze video-serie te bekijken of het ICM-model:

Veel plezier in de community

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Hey Lanfear81,

Bedankt voor je reactie! Ik speelde gisteren toevallig een $11 toernooi bij FTP en won hem (45 players).

Bij dit $11 dollar toernooi had ik niet het idee dat raisen niks voorstelde, dus mijn gedachte over FTP wordt wat positiever.

Denk zelf dat ik alleen maar door geluk won want kreeg volgens mij wel 4x AK, 3x AQ en 2x AA en bij elke pre-flop raise (zelfs UTG) werd ik nooit ge reraised. Ik wou graag wat handen plaatsen en kijken wat iedereen z'n mening erover is of ik zo'n hand toch wel moet folden (nu hitte ik toevallig m'n Koningen en Azen). Soms denk ik dat ik niet echt super goede calls maak maar wel precies weer hit wat ik nodig heb (zoals een re-reraise all-in die ik call met AKs en kom tegen QQ; A op de flop en ik pak de pot). Kan ik de handen ook gewoon bij de $3,40 en lager SNG forum plaatsen aangezien ik niet bij de hogere kan komen door mijn bronze status?

Ik ga wel m'n profit van gisteren laten uitbetalen maar zal nog wel SNG's spelen bij FTP. Het voordeel vind ik wel dat alle tafels razendsnel vol zijn en dat je dus elk soort toernooi haast kunt spelen wanneer je wilt. Dit is bij PKR wel anders.

Nou goed, een heel verhaal :P.

Tot op het forum,

Groeten Thomas

Hey Thomas, ook een welkom namens mij!

Mooi dat je meteen een leuk toernooitje weet te winnen. :) Maar ook goed om te horen dat je je handen wil laten beoordelen, zodat je er beter van kan worden. In onze handjudge forums kun je je handen plaatsen, zodat anderen ernaar kunnen kijken en onze handjudges ze kunnen beoordelen.

Het is idd zo dat Full Tilt bij de best bezochte pokersites hoort, zodat je daar eigenlijk nooit lang op een tafel hoeft te wachten. Het voordeel van de software tov PKR is dat je door het ontbreken van alle 3D-animaties veel meer tafels tegelijk zou kunnen spelen. :)

noisecore
Oldschool Grinder

Welkom

ik heb vroeger ook op PKR gespeeld met playmoney enzo en dat is idd wel leuk enzo met die 3d animations maar true grinders don't need that shit :D

succes!