Hallo allen, mijn naam is Donnie en ik speel zo nu een dan een potje poker met vrienden. Ik wil nu een beetje mijn horizon verbreden en het lijkt me leuk om het ook eens online te spelen, dus tips en trics waar ik dit het beste kan doen zijn welkom.
Hallo Donnie
Welkom op het PokerStrategy forum
Heb je al een idee welke pokerformaat (SNG's, toernooien en/of cash games) je het meeste interesseert en je het meest in wil verdiepen?
Als ik dat weet is het wat makkelijker om daar specifieker om daar informatie aan jouw te geven.
Zo te zien ben je nog een basic lid en dan kun je gebruik maken van onze gratis geld promotie en kun je gratis geld krijgen op een pokerroom waar je nog geen account hebt.
Verder wens ik je een fijne tijd op het forum en mocht je nog vragen hebben stel ze dan gerust.
Groetjes,
SDK1987
Bedankt voor je antwoord. Ik ben op het moment wat reviews aan het lezen want ik vind het aanbod nogal overweldigend en ik ben nog een beetje wantrouwig wat wel en niet te vertrouwen is. Ik zal eens naar de gratis geld promotie kijken. je hoort van me als ik vragen heb!
Dat is goed en het is inderdaad handig om de promotie goed te lezen voor je het gaat toepassen.
Ik hoor wel als er vragen zijn.
Ik ga 888 poker proberen, de promotie ziet er goed uit, ik lees er veel goede recenties over en las [SDK1987 Modedit: link verwijderd. Zie uitleg hieronder] dat ze geld geven aan een goed doel en dat is altijd mooi! Wish me luck!
Veel succes bij 888poker
Ik wil je er wel op wijzen dat je niet zomaar links kunt posten waar andere affiliate aanbiedingen kunt vinden, zoals in de link dat je gepost hebt. Dus heb ik deze link verwijderd en voor meer informatie raad ik je aan om onze https://www.pokerstrategy.com/nl/forum/thread.php?postid=245155#post245155 te bestuderen.