Ga naar het forum
Zal me even voorste...

Meldingen
Alles wissen

Zal me even voorstellen

2 Berichten
2 Gebruikers
0 Reacties
368 Weergaven
FrustU
PokerStrategist

Hallo

Ik ben Gabriel , 36 jaar.
Ik heb van 2011 - 2013 heel wat skins afgegaan.
En heb destijds op elke respectabele netwerk alle bonussen vrijgespeeld.En dit alles op microstakes en in laatste maanden op 50NL. In wezen heb ik me in die tijd mezelf geleerd hoe het spelletje te spelen.dmv boeken en filmpjes.Maar vooral Door trials and errors.

Begin 2013 stond ik op het punt me baan op te zeggen.Als het nog 2 maanden goed zou gaan.maar dat ging het niet en ben toen enorm gecrasht. En heb het gelaten voor wat het is. En ik ben mn bankroll voor een groot gedeelte, voor wat er van over was, gaan uitcashen.

Maar in februari begon ik HU games te spelen.en kreeg de smaak weer te pakken. En won ook een HU toernooi op PS. Wat mijn bankroll van bijna 300 dollar toch weer een boost gaf naar 750. En daarbij toegegeven dat online poker mijn passie is, zoals iemand anders een passie heeft in wielrennen heb ik het in dit.en niets meer of minder.na wat omwentelingen in formats ben ik nu toch weer op mijn oude liefde terug gekomen en dat zijn de cash games.

Wilde er eigenlijk niet zo een lang verhaal van maken. Wil alleen wel afsluiten met een vraag. Voorheen gebruikte ik eigenlijk voor alles pokerstove, om mijn equity te trainen. Maar er zijn nu veel geavanceerde tools te gebruiken.maar zo geavanceerd dat ik niet weet waar ik moet beginnen. Ben gister een trial van pokersnowie gestart.maar zie Door de bomen het bos niet.wie kan mij een beetje wegwijs maken?1 op 1 vragen beantwoorden wat pokersnowie betreft.

Groeten Gabriel

Beantwoorden
Citeren
1 reactie
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Hallo Gabriel

Welkom op het PokerStrategy forum :welcome:

Leuk dat je pokerervaringen met ons deelt. Al heb ik zelf geen ervaring met PokerSnowie, maar heb toch een poging gedaan om je in de thread https://www.pokerstrategy.com/nl/forum/thread.php?threadid=87731 verder te helpen.

Zo te zien ben je nog een basic lid en dan kun je gebruik maken van onze gratis geld promotie en kun je gratis geld krijgen op een pokerroom waar je nog geen account hebt.

Verder wens ik je een fijne tijd op het forum en mocht je nog vragen hebben stel ze dan gerust.

Groetjes,
SDK1987

Beantwoorden
Citeren