Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Benjike

32 Berichten
27 Gebruikers
0 Reacties
3,743 Weergaven
Hoofdbeheerder
Lanfear81

Vanaf vandaag is het moderatorteam uitgebreid, zodat de service en sfeer op het forum wederom een stap vooruit zal maken. Nadat afgelopen week Arjon werd aangesteld als communitymanager was het al snel duidelijk wie hem moest gaan vervangen. Hij viel al op door zijn vriendelijke en behulpzame posts en ook bij de afgelopen verkiezingen van de Member of the Month bleek dat ook de community de actieve inzet en hulp van Benjike316 erg op prijs stelde.

In het nieuws vertelt Benjike kort en bondig iets meer over de persoon achter de nickname

In deze thread kun je Benjike feliciteren met zijn nieuwe functie en hem al je (persoonlijke) vragen stellen.

WELKOM BIJ HET TEAM BENJIKE, heel veel plezier alvast!!

31 reacties

Het was vele mensen al wel enigszins opgevallen dat Benjike nogal pro-moderator bezig was de laatste tijd ;). Het zal voor velen dan ook niet als totale verrassing komen.

Benjike, welcome to the team! :D Nu hebben we toch ook een echte Belgische mod! :P

johninho123

Hierbij wil ik je van harte feliciteren!! Gezien je reactie's en behulpzaamheid naar de andere toe kan ik niks anders zeggen dat je het verdient en dat het je gegunt is. Waren het toch open solicitatie's :P Nee zonder dollen het verbaasd me niets ,nogmaals gefeliciteerd en succes!!

Welkom en succes Benjike!

Ik ben ervan overtuigd dat je de rol als moderator met verve zult vervullen _cool:

P1v0BE

Oorspronkelijk gepost door Xpload1989
Het was vele mensen al wel enigszins opgevallen dat Benjike nogal pro-moderator bezig was de laatste tijd ;). Het zal voor velen dan ook niet als totale verrassing komen.

Benjike, welcome to the team! :D Nu hebben we toch ook een echte Belgische mod! :P

+1 :P

Wel een schande dat er nog steeds maar 1 Belgische mod is :P

Welkom en vele succes Benjike :D Hopelijk is het wat leuk om te doen ;)

sjengfred

Nice, gl Benjike, dit komt echt als een totale verrassing.

samni

Wow :O Dit zag ik niet aankomen :O ;)

Benjike316

Thanks allemaal :D

Arjon

Welkom in het team en heel veel succes en vooral ook plezier gewenst met je nieuwe job! :)

Christoph34

welkom en veel succes ;)

Succes Benji!

Angstzweet

Congratzzz!

Gangstahhh

Oorspronkelijk gepost door Arjon
Welkom in het team en heel veel succes en vooral ook plezier gewenst met je nieuwe job! :)

Job?

Je krijgt toch alleen toegang tot een freeroll?

bobm78

Iedereen die dit niet zag aankomen is blind :D

Benjike316

Nogmaals bedankt allemaal :D

@Gangstahhh: het is eerder een freelance job. Het is een groot forum waar elke dag toch heel wat vragen gesteld worden. Er zijn ook heel wat beginners die een beetje begeleiding nodig hebben. Al met al kruipt er dus heel wat tijd in. ;)

Moderator
pcbeem

Oorspronkelijk gepost door samni
Wow :O Dit zag ik niet aankomen :O ;)

Ik ook niet ;).

Welkom bij het team en veel succes en vooral plezier gewenst!!

leyse77

nice work bejike _thumbsup: _thumbsup: _thumbsup:
je bent inderdaad wel de geschikte persoon

Lamapalooza

Proficiat, veel plezier met je mod-carrière ;)!

LiquidCity

Veel succes!