Ga naar het forum
StrategyPoints kope...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] StrategyPoints kopen

72 Berichten
33 Gebruikers
0 Reacties
7,699 Weergaven
3BetMe4Free

ik ga diamond grinden en mijn account verkopen voor 2000$ jonge!!!

Ik vind het wel een chill iets juist omdat je nu weet dat je status veel waarde heeft,

PS ik vind beetje jammer van alle negatieve reacties, en het is zeker niet zo dat ze hier dik mee verdienen

AmsterdamCalling

hoe meer toevoegingen hoe beter, vindt de prijzen veels te hoog maar stoor me er niet echt aan. Als mensen ervoor willen betalen moeten ze dat vooral doen!
*Volgende toevoeging retrack optie ;)

Oorspronkelijk gepost door kennethjeu
Misschien is het hier een idee om ergens duidelijk te maken of een speler zijn status al dan niet heeft gekocht. Door misschien op hun afbeelding hier in de fora een klein dollar-teken te zetten? Zodat de idioten die denken dat je alles zelf moet grinden (ja sorry ik ben een van die mensen die vind dat je niet van iedereen evenveel gind-tijd kan verlangen, niet iedereen kan evenveel achter zijn computer kruipen) kunnen laten zien dat zij hun status NIET hebben gekocht? Het is maar een idee...

Hoi kennethjeu,

Bedankt voor de suggestie.

We hebben hier tijdens de ontwikkeling van de shop zelf ook veel over gediscussieerd, maar hebben na lang wikken en wegen besloten dit niet te doen.

Groeten,
Leo

Oorspronkelijk gepost door PkingNanne
*Volgende toevoeging retrack optie ;)

Als dat mogelijk zou zijn bouwen we hier zelf ook een feestje! ;)

Groeten,
Leo

DonBartos

Oorspronkelijk gepost door Leo

Oorspronkelijk gepost door kennethjeu
Misschien is het hier een idee om ergens duidelijk te maken of een speler zijn status al dan niet heeft gekocht. Door misschien op hun afbeelding hier in de fora een klein dollar-teken te zetten? Zodat de idioten die denken dat je alles zelf moet grinden (ja sorry ik ben een van die mensen die vind dat je niet van iedereen evenveel gind-tijd kan verlangen, niet iedereen kan evenveel achter zijn computer kruipen) kunnen laten zien dat zij hun status NIET hebben gekocht? Het is maar een idee...

Hoi kennethjeu,

Bedankt voor de suggestie.

We hebben hier tijdens de ontwikkeling van de shop zelf ook veel over gediscussieerd, maar hebben na lang wikken en wegen besloten dit niet te doen.

Groeten,
Leo

Het mooie is dat je nu voor een kleine vergoeding bij de grote jongens kan horen, als die suggestie doorgevoerd zou worden ben je alsnog een buitenbeentje als je een status gekocht hebt :f_cry:

KingKlaas

Is het misschien een idee om mensen die wel tracked spelen en op die manier strategypunten verdienen extra te belonen?

Bijvoorbeeld extra freerolls..

Oorspronkelijk gepost door KingKlaas
Is het misschien een idee om mensen die wel tracked spelen en op die manier strategypunten verdienen extra te belonen?

Bijvoorbeeld extra freerolls..

Dat is inderdaad een van de voordelen van tracked spelen. We hebben veel dagelijkse en wekelijkse freerolls. Deze zijn over het algemeen alleen voor tracked members. Hier kun je een overzicht terug vinden: http://nl.pokerstrategy.com/news/pokerstrategy/Dagelijkse-wekelijkse-exclusieve-freerolls-voor-PokerStrategen_40547/

Groeten,
Leo

chaserr

Lijkt me logische stap qua marketingbeleid.

Het tilte me toen ik net nieuw was op de site dat ik niet even een status kon kopen nu gelukkig niet meer nodig :D

DonBartos

Oorspronkelijk gepost door chaserr
Lijkt me logische stap qua marketingbeleid.

Het tilte me toen ik net nieuw was op de site dat ik niet even een status kon kopen nu gelukkig niet meer nodig :D

Yeah vooral voor nieuwe leden die gewoon zelf best al wat poker gespeeld hebben maar op PokerStars spelen en geen zin hebben om die quiz te doen, laat staan om ergens op een site te gaan grinden voor punten, voor die mensen is dit gewoon super. Omdat er voor Basic en Bronze leden (terecht) maar beperkte content is, is dit een goede manier om de Silver en Gold content relatief goedkoop te bekijken. $90 lijkt wellicht een hele investering, maar $30 per maand is eigenlijk gewoon niets voor de content die je ervoor krijgt. Als je ROI of bb/100h maar met een paar procentjes verhoogd wordt dan is het al een super winstgevende investering.

Ken fwiw meerdere mensen die geen zin hadden om punten te grinden maar prima die paar tientjes ervoor over hebben.

chaserr

Ken fwiw meerdere mensen die geen zin hadden om punten te grinden maar prima die paar tientjes ervoor over hebben.

Same na half uur half tiltend geragequit op die quizz :tongue:
Edit niet ik maar aantal die ik kende^^

DonBartos

Dacht dat jij ook vrij veel moeite met die quiz had toen de tijd :f_love:

chaserr

Oorspronkelijk gepost door DonBartos
Dacht dat jij ook vrij veel moeite met die quiz had toen de tijd :f_love:

.... :(