Eigenlijk moet je Villain hier gewoon een range geven hé. Je zegt dat hij 19/15 speelt, maar deze specifieke sessie wat looser. Dus laten we hem een VP van een 22% geven, die op de button misschien zelfs wat hoger kan liggen. Hij callt dan met elk PP onder de T (daarboven zou hij misschien 3 betten), met zaken als SC's, Ats+ handen, AJo+ handen en enkele Kxs handen (correct me if I'm wrong).
Je maakt een cbet op de flop en hij callt. Ik vermoed dat elk PP (ook degene die geen set hebben gehit) op zo'n board nog wel eens callen, dus ik kan die persoonlijk nog niet uit zijn range halen. In feite kan ik bijna niets uit zijn range halen, omdat hij wel zal vermoeden dat je vanop de CO nogal wide kunt openen en je dit board niet erg goed hit. Misschien vindt hij Ax high in dit geval ook nog wel goed genoeg. Enkel de suited K's kun je hier op dit broadway board misschien afschrijven, behalve KTs.
De turn brengt dan de K en je barrelt door, aangezien je gehit hebt. Met wat callt hij hier nog? Lage PP's, als hij je echt niet gelooft, setjes - al vermoed ik dat hij deze hier zal raisen?, en misschien nog wat suited
kaarten, maar dat is echt enkel en alleen als hij je niet gelooft. Uiteraard callt KT hier ook nog, al kan deze hand ook raisen.
Die 8 op de river laat geen enkele realistische draw aankomen, buiten misschien een call op de flop van 78s, die nu twee paar hit. Maar hoe groot is die kans? Ik denk dus dat zijn range bestaat uit a) geslowplayde monsters (sets) of b) bluf en c) KT. Gezien het spelverloop ben ik geneigd om voor optie c) te gaan en zou ik dus folden. Maar jah... Hoe vaak heb je gelijk als je jouw tegenstander op één specifieke hand zet? Zijn rivershove kan evengoed zijn omdat hij op de turn callt met een paar en
draw, maar mist op de river..
Ik ben mezelf overigens volledig aan het vast redeneren, want ik vind het een erg moeilijk iets
Soit, overall zou ik zeggen: induce een bluf rivershove als je vooraf weet dat je zoiets wel degelijk wil inducen en niet dat je denkt van 'shit, wat nu?', want in dat laatste geval lijkt c/c me beter.
My two cents