@Buffe: Goede post, je zit denk ik heel erg dicht bij de waarheid in de buurt. De drie opties die jij geeft voor handen die hij nog kan hebben, had ik tijdens de hand ook zo'n beetje geformuleerd. Alleen had ik de bluf iets concreter als gemiste SC (met flush of straight).
Van sets had ik verwacht dat ze wel eerder zouden raisen, omdat de board op de turn wel iets gevaarlijker wordt met draws. Van KT denk ik ook wel, maar zelfs als je die in zijn range houdt, zijn dat niet veel hand combo's en zie ik denk ik wel genoeg bluffs om profitabel te callen.
Uiteindelijk showde hij 4♠ 3♠ , een hand die ik overigens niet echt verwacht had. Had nog wel iets sterker verwacht, vond deze hand tamelijk marginaal, maar goed.
@Rogier: Waarom $66 betten, zodat het echt als een sterke bet overkomt en hij er niet zo snel over heen shovet? Vraag me af of ik dan ook nog steeds calls krijg van AT enzo hoor, maar misschien heb je wel gelijk.
En deze situatie is inderdaad wel anders, maar het concept is wel iets waar ik toch wel graag wat meer over wil weten omdat het altijd grote potten zijn waar veel value valt te halen.
Was eigenlijk benieuwd of Twisted/Robbie hier nog een mening over had, kun jij ze niet even poken?