Ga naar het forum
Joenaes: Laatste un...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Joenaes: Laatste unif-loodjes

1,135 Berichten
103 Gebruikers
0 Reacties
35.8 K Weergaven
Joenaes

Hallo,

Ik ben Jonas, 21 jaar en Master student TEW in Antwerpen. Ik speel sinds 1.5 jaar online poker, maar het probleem is dat ik nooit met een bepaalde structuur of doel pokerde. Ik heb in die tijd alles gedaan: cash games FL/NL FR/SH, S&G, MTT, omaha, razz, horse, en ga zo maar even door.
Het gevolg is dat ik een heel grote variance kende omdat ik geen enkele stijl ten volle beheerste.

Heb sinds gisteren een account op Pokerstars aangemaakt en men doel is nu om s&g's te spelen en af en toe ook enkel mtt's. Waarom dit? Simpelweg omdat ik me hier steeds het meeste bij amuseerde.

Waarom deze blog? Dit is een heel grote community en ik voel hier gewoon dat iedereen elkaar wil helpen om hun spel te verbeteren. Ik hoop hier dus enkele boeiende discussies te kunnen houden over geposte handen, table selection, poker als onderdeel in men dagelijkse leven, ed.

Ben vandaag begonnen met $3 + $0.4 full ring turbo s&g's op stars (mijn bankroll is $150 atm).
Heb er 8 gedaan, waarvan 2 gewonnen, 2 tweede en één derde plaats.
Een goed begin, maar uiteraard geen geldige steekproef:)!

Doel: Eenvoudig, winstgevend kunnen spelen en plezier maken.

Ik ga het hier proberen zo levendig mogelijk te houden en elke week enkele updates te posten;).

Greetings

Joenaes :evil: :evil:

1.134 reacties
HannesNL

Welkom:D
Succes met je pokercarriere;)

Ik speel ook SNG, vind ik ook het leukste;)
En daarbij kan je het beste shootout MTT's spelen, vind ik erg op elkaar lijken, omdat het uiteindelijk om de top 3 gaat.;)

ps: Fikse winst:D
keep it going;)

Oorspronkelijk gepost door timkroes

En daarbij kan je het beste shootout MTT's

Deze heb je niet op Stars pik. En daarbij komt dat dit totaal, echt totaal, niet lijkt op een 9man SNG.

Welkom Jonas, lees alle artikelen goed door, kijk video's, post handen en lees het forum! Hier leer je echt heel veel van. Mag ik vragen waarom je turbo speelt ipv normaal? Ik denk (weet) namelijk dat je op normaal veel beter kan spelen, minder swingy en het is meer skill afhankelijk (zeker over kleine samples)

Succes!

Joenaes

Goh, omdat het sneller vooruit gaat en hierdoor kan ik er meer spelen;).
De turbo's duren op stars 50min voor een full ring wat toch al even spele is.
Bij normal s&g zal men roi net iets hoger ligge, maar mijn totale winst toch lager dan bij de turbo's.

Het is ook op aanraden van Nick ;)

Edit: Vind het wel jammer dat men internet van de universiteit (en men kot) live-coachings blockt :(, zeer vreemd

kjells

hey leuke blog jonas, deze ga ik zeker volgen.
succes aan de tafels.
op jouw kot word precies alles geblokt :P

PS: hoe zit dat met die HU? moet ge ne keer voor afkomen he

EliasVeritas

Veel succes Joenaes. Ik lees zo al dat je al een eindje verder staat dan de beginnende pokerspeler, en ik vind het cool dat je al zoveel pokervarianten hebt uitgeprobeerd! Keep us updated :)

Joenaes

Bedankt Elias,

Vraagje aan een Admin: Is het normaal dat mijn pokerstars account nog niet gelinkt is aan Pokerstrategy? Heb het drie dagen geleden allemaal in orde gebracht. Speler id gelinkt, de PSVIP100 bonuscode gebruikt (die ik momenteel al ontvangen heb), enz.

Qua pokeren ga ik probere straks van 1-4 nog wat te spelen tussen de lessen door :P

Hoofdbeheerder
Lanfear81

hey,

heb je op deze pagina stap 5 wel uitgevoerd?
als je dit vergeten bent moet je dit alsnog even doen, want anders krijgen wij de informatie niet doorgestuurd door pokerstars

Joenaes

Jup, het staat aangevinkt

Hoofdbeheerder
Lanfear81

de laatste update van pokerstars is op de 29ste geweest, dus waarschijnlijk (als je pas sinds 3 dagen speelt) zul je even moeten wachten op de volgende update (ik denk dat die vandaag wel zal komen)

Joenaes

Dat zal idd de verklaring zijn.

Hmm, om één of andere reden werkt Elephant niet meer bij me.
Heb de software een tijdje niet gebruikt en nu zegt ie dat er een fout in de database zou zijn (hij vindt er geen).

Screenshot:

Het wachtwoord dat ik standaard gebruik komt hier niet mee overeen, wat op zich al vreemd is.
Uninstalle en reinstalle brengt hetzelfde probleem.
Buiten deze vensters kan ik niets veranderen bij elephant..

Heeft iemand dit al meegemaakt of hier een oplossing voor?

Greetings

Joenaes

Net een barslechte sessie achter de rug, of toch qua resultaat.
Geen enkele toss of premium hand gewonnen. Iedereen flopte er sets, straten, flushes en ikzelf niets:(.
Als men elephant probleem is opgelost hoop ik zo snel mogelijk wat handjes te posten.
Bijgevolg de laatste 8 s&g nergens itm en bankroll down.

Bankroll: $137.35

Joenaes

Gisterenavond nog wat voortgespeeld en de beats bleven maar komen, hoewel ik natuurlijk soms loose pushte, maar in de meeste gevalle lag ik toch nog voor dus.

Vanmorgen met nieuwe moed begonnen, zeer tight gespeeld. Met alle 4 de tables naar de bubble. Waarbij ik bij 2 een cointoss met pp verloor en bij andere een beatje kreeg met men AK tegen AQ. Toch nog met eentje itm geraakt (double or nothing:D).

Bankroll: $111,75

PS: vandaag nog een 8- tal s&g's tight spele en als ik het weer niet goed gaat, ben ik genoodzaakt een limiet te zakken :(

kjells

ai, gaat precies niet zo heel goed.
maar de moed niet laten zakken, en gewoon je tighte spel blijven spelen. het tij zal wel keren ;)

Joenaes

Vanavond idd tight blijven spelen, en nog vele beats gehad. Teruggezakt naar $90, maar nu in de laatste 4 toernooie toch eentje tweede en eentje gewonne, eindelijk:)!! Nu dus terug op $112.

Morgen eventjes session review doen en dan met goede moed terug beginnen.

Slaapwel

Joenaes

We beginnen er bovenop te komen. Vandaag weer enkele s&g's gespeeld en weer enkele itm. Sinds mijn verlies van de voorbije 3 dage heb ik besloten om nog maar te 3-tablen, want als ik op 4 toernooie SH ben maak ik dikwijls niet meer de juiste beslissing.
Ik nader ook de 70 s&g's sinds begin deze week. Bij 100 maak ik even een kleine evaluatie.

Momenteel dus weer iets up en br staat op$133.05

succes naamgenoot ik ben ook een Jonas.

Joenaes

De voorbije dagen terug enkele s&g' s gespeeld, maar bij velen toch nog brute pech.
Nu net bij een $2+$0.2 s&g van 180 man, 5e geëindigd.

Dus br toch iets gestegen naar $142.65

Topic: https://forums.pokerstrategy.com/nl/forum/thread.php?threadid=10739

Joenaes

Vandaag slechts 3 s&g's kunnen spelen, waarvan terug één met 180 man en deze keer net iets hoger geëindigd dan gisteren. Een derde plaats, goed voor een shipje van $42. Volgende hand was heel beslissend (Villain had J4).

No Limit Holdem Tournament
$2.00+$0.20
3 players
Converted at weaktight.com

Stacks:
BTN Fustamente (137697)
SB Lancroian (55127)
BB Hero (77176)

Blinds: 3500/7000 Ante 700

Pre-flop: (12600, 3 players) Hero is BB A♦ T♠
Fustamente folds, Lancroian goes all-in 54427, Hero calls 47427

Flop: 5♥ 2♥ 8♦ (110954, 2 players)

Turn: Q♥ (110954, 2 players)

River: 4♣ (110954, 2 players)

Nu br dus weer wat hoger op $174.86

Enkel een beetje betere BRM dan anders en da zal wel geen probleem zijn om uw roll uit te bouwen :P

gl !