Hallo,
Ik ben Jonas, 21 jaar en Master student TEW in Antwerpen. Ik speel sinds 1.5 jaar online poker, maar het probleem is dat ik nooit met een bepaalde structuur of doel pokerde. Ik heb in die tijd alles gedaan: cash games FL/NL FR/SH, S&G, MTT, omaha, razz, horse, en ga zo maar even door.
Het gevolg is dat ik een heel grote variance kende omdat ik geen enkele stijl ten volle beheerste.
Heb sinds gisteren een account op Pokerstars aangemaakt en men doel is nu om s&g's te spelen en af en toe ook enkel mtt's. Waarom dit? Simpelweg omdat ik me hier steeds het meeste bij amuseerde.
Waarom deze blog? Dit is een heel grote community en ik voel hier gewoon dat iedereen elkaar wil helpen om hun spel te verbeteren. Ik hoop hier dus enkele boeiende discussies te kunnen houden over geposte handen, table selection, poker als onderdeel in men dagelijkse leven, ed.
Ben vandaag begonnen met $3 + $0.4 full ring turbo s&g's op stars (mijn bankroll is $150 atm).
Heb er 8 gedaan, waarvan 2 gewonnen, 2 tweede en één derde plaats.
Een goed begin, maar uiteraard geen geldige steekproef:)!
Doel: Eenvoudig, winstgevend kunnen spelen en plezier maken.
Ik ga het hier proberen zo levendig mogelijk te houden en elke week enkele updates te posten;).
Greetings
Joenaes
:evil: