Ga naar het forum
Vinmunts beginnersb...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Vinmunts beginnersblog

6 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
311 Weergaven
LiquidCity
PokerStrategist

Hallo,

ik zal jullie via hier op de hoogte houden van mijn 'carrière' op PokerStrategy.
Gister heb ik de eerste stap gezet door de quiz door te komen, en hopelijk krijg ik vandaag (26 november), en anders morgen de 50$ startkapitaal op PokerMansion.

Ik ben van plan me aan de SSS te houden, al zal ik, mezelf kennende, vaak van het systeem afwijken.

Mijn eerste doel is om in ieder geval geen verlies te lijden, en hopelijk mijn BR met 50% zien toenemen. Ik weet niet of dit in eerste instantie een voorzichtig doel is, maar het lijkt mij in ieder geval een realistisch doel.

Ik zal zodra ik het geld op PokerMansion heb jullie dagelijks-wekelijk bijhouden over mijn BR en/of bad beats of de luckers.

Groeten

5 reacties
LiquidCity Topicstarter
LiquidCity
PokerStrategist

Woensdag 26 November 13;03 $50 bijgeschreven

we gaan aan de slag!

LiquidCity Topicstarter
LiquidCity
PokerStrategist

Aan het begin ging het allemaal wel redelijk.
Ik kreeg geen spectaculaire handen, maar ik stond met de drie tafels die ik speelde
op NL10 een klein beetje in de plus denk ik. Tot ik iets meer handen ging spelen en toen
ging het slecht. Na een tijdje besloot ik maar te stoppen, en op dat moment was mijn
BR op 43,78$ in mijn ogen een redelijk fors verlies.

Een aantal uur later besloot ik maar S&G'tjes te gaan spelen:

Ik begon met een Double or Nothing, hier werd mijn 1 dollar er 2.
Daarna werd ik 2de van de 6 en won ik 1,80.
Vervolgens gebeurde hetzelfde: ik won 1,80
De derde was een triple up, hier werd ik helaas 2de.

-

Nu zit ik in een S&G met 30 deelnemers, op dit moment sta ik 2de, en de eerste 5 winnen iets. Ik zal jullie zo vertellen waar ik ben geëindigd:)

marcelhermus
Oldschool Grinder

ik heb 2 tips.

de eerste is probeer je eerst te focussen op 1 ding. kies hetgene wat je denkt dat je lekker ligt. sit en go of SSS. vooral in het begin is het lastiger om steeds te switchen.

de tweede is als je je verveelt aan de 3 tafels die je open hebt staan open er gewoon nog eentje. beter een tafeltje meer dan zelf actie gaan creeeren met handen waarmee je het niet moet doen.

LiquidCity Topicstarter
LiquidCity
PokerStrategist

dank voor de tips :D