Hallo,
Mijn naam is Peter, ik ben 27 jaar oud en ben voornamelijk op Titan Poker actief (voor verdere gegevens zie mijn profiel): Profiel pcbeem
Ik ben al een tijdje bezig met DoN en had voordat ik met dit blogje begon een bankroll van $270. Mijn huidige limiet van $5 DoN is dus in overeenstemming met “goed” BRM.
Mijn winrate vanaf augustus is ongeveer 58,26%, dus iets te laag om winstgevend te zijn / net quitte te spelen. Dit wist ik echter op te vangen met winsten uit gespeelde Heads Ups. Ik wil nu het percentage boven de 60% brengen om zo winstgevend te zijn en vooral ook te blijven.
Na wat geklungel bij mijn overstap naar $5 DoN de laatste dagen heb ik besloten om deze thread op te zetten om zo wat tips te krijgen van andere meer ervaren DoN spelers. Ik heb vandaag mijn stijl enigszins aangepast nadat ik de afgelopen dagen wat verliezen had geleden. Dit kwam voornamelijk omdat ik vooral in het begin te aggressief speelde en zo dus al een deel van mijn chippies verspeelde tegen de donks die in het begin erg veel callen.
Vandaag heb ik geprobeerd om wat tighter te spelen in het begin en later wat aggressiever te spelen naar mate de blinds hoger worden (vanafeen BB van 100). Dit lijkt zich uit te betalen. Na een sessie van 5 heb ik er namelijk 4 gewonnen en dit houdt dus ongeveer €10 winst in.
Ik speel nog niet al te grote sessies met meerdere tafels tegelijk, maar dit ben ik zeker van plan als het de komende weken zo door gaat. Als mijn BR op €350 staat ben ik van plan om over te stappen naar 2 tafels tegelijk.
BR aan einde sessie: €280.89
BR aan begin sessie: €271.97
winst sessie: € 8.92
Winst had nog hoger kunnen zijn als ik laatste potje met nog 6 man in het spel niet verloren had met QJ tegen A6. Op bord lag na turn A 7 Q en J (weet niet meer zeker of het ook echt 7 was, maar zoiets in ieder geval en geen straat of flush kansen voor tegenstander) dus ik ging all in. Er viel op river echter een 6. Typisch geval van een bad beat dus ![]()
Balen anders had ik die ook nog gewonnen.