Ga naar het forum
pcbeem FL-grinding ...

Meldingen
Alles wissen

pcbeem FL-grinding op weg naar .......

5,669 Berichten
167 Gebruikers
40 Reacties
184.8 K Weergaven
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Lekkere sessie gisteren, 1 tafel liep niet best en daar op gegeven moment $2 down maar twee andere tafels had ik weer $2 up. Op einde trok de verliestafel nog wat bij en daarmee uiteindelijk $3,20 up :f_cool:.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Vorige week niet gespeeld en toch $35 up, kreeg iedere dag een $5 chest waarom geen idee maar ik klaag niet.

Maandag weer begonnen en het liep niet best, op zich niet eens getilt (wel iets te lang door gespeeld) maar het wilde gewoon niet. Paar zure beats met goede handen en uiteindelijk $5,50 down. Gisteren weer met goede moed begonnen en liep stuk beter, handen hielden stand en kon wat geld uit vissen persen. $3 terug gewonnen dus dat is prima.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Moeizame sessie gisteren bleef lang op BE staan maar door sprintje op einde toch nog $1 gepakt. Nja daar ben ik altijd tevreden mee!!

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Blijf voorlopig lekker draaien maar ja krijg ook nog steeds 3 chest per week met $5 er in dan is verlies draaien wel lastig :f_cool:. Daarnaast prima sessie gehad gisteren met een winst van $1,80; daar doe ik het voor. BR stijgt langzaam maar zeker naar hoogste punten, de swings beetje uit lijn gekregen minder spectaculaire stijgingen maar ook veel minder domme sessies met fikse daling.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat is een mooie meevaller. Hopelijk blijven die chests actief voor je, maar het zal waarschijnlijk een tijdelijk iets zijn.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Laatst nog 7 dagen achter elkaar $5 chest waarom ik ze krijg geen idee maar ik zeg er geen nee tegen.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

BR blijft gestaag stijgen langzaam maar zeker richting de $600!! Gisteren prima sessie met dikke $2 up en daarnaast won ik nog bijna $55 SCOOP ticket, achteraf vond ik het niet erg dat ik voor $5,50 uit die sat vloog. Het was al 11 uur en toernooi was al bezig dus dan zou het wel erg laat worden.

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Netjes! :)

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Net weer een Cardex sessie: 1,88 uit handen en 20 cent uit chest.

Ja als mensen AJ tegen mijn AA in 3-betten daar weet ik wel raad mee :f_drink:.

Beantwoorden
Citeren