Helaas is vandaag gebeurd waar ik al een tijdje voor vreesde. DoN's met weer wat vreselijke bad beats verliesgevend 6 gespeeld 4 verloren (33,33%).
Vervolgens een HU van $10 gespeeld en verloren. Ik nhad dus nog één kans om niet op een verlies te eindigen door een $20. Deze verloor ik echter door een straat op de river tegen mijn 3 of a kind.
Maar zoals ik met mezelf heb afgesproken zou ik niet verder gaan en mijn verlies nemen en dit heb ik dus ook gedaan.
BR einde sessie: € 332.65 ($445,55)
BR begin sessie: € 366.51 ($497,50)
resultaat sessie: - € 33.86
Kan niet iedere dag winst halen, dus moet ik helaas dit verlies maar slikken :(. Het lijkt echt wel of de latste week niks lukt in de DoN's. Terwijl ik volgens mij toch niks verkeerd doe. Speel tight tot blinds naar 100 gaan en daarna probeer ik met goede kaarten (op zijn minst 2 face cards of suited met A erbij in late posities) blinds te stelen als er geen bets zijn geplaatst. Dan doe ik volgens mij niks verkeerd. Ik wordt echter door achterlijk slechte kaarten gecalld en die donks worden nog beloond ook.
Winrate vanaf augustus 2008: 56,45 %
Winrate januari 2009: 44,62 %
Nou die doelstelling van tussen de 60-70% over januari kan ik wel vergeten :rolleyes:.
Ik heb volgens mijn eigen berekening gelukkig wel de bonus op Titan vrijgespeeld. Ik ga voor de zekerheid morgen nog een paar DoN's op Titan spelen om vervolgens mijn boeltje daar te pakken (behalve PS freerolls) en over te stappen naar Pokerstars. Eerst maar eens even 6-tabled $1 DoN's spelen om te wennen aan het spelen van 6 tafels en dan als het goed gaat (>60%) weer terug naar $5 DoN's.