Calimero1981 gaat morgen om 18:00 het geld dat we de afgelopen week hebben opgehaald aanbieden en daarvoor een nummer aanvragen. Aangezien de Pahty Pokah remix niet mogelijk is hebben we een ander nummer nodig. Welk nummer zouden jullie graag willen horen?
Oorspronkelijk gepost door remmetje
Ik wil wel een nummer van mij meegeven is rechtenvrij !!
ja dat moeten laat remmetje op radio 3 horen...
lol ja, laten we remmetje spelen op de radio..dan word die zo beroemd dat hij lekker op NL1000 zijn royalties kan wegdonken :D..
iedergeval niet de gambler..want we zijn geen gokkers ! het cliche beeld van de pokerspeler wordt dan weer bevestigd. + het is een zaadnummer..
andere optie is de Nederlands talige uitvoering van Ace Of Spades..SchoppenBoer dus..
helaas is er nergens een volledige versie van de openingstune van HSP te vinden.. misschien dat je die kan aanvragen en dat de radiomannetjes dit nummer kunnen zoeken.. het nummer heet "I'm all in" van John Pratt
ik ga voor dit laatste nummer.. dus: "I'm All In" John Pratt
mijn tweede keus is LazyBoy
Oorspronkelijk gepost door boschman123
lol ja, laten we remmetje spelen op de radio..dan word die zo beroemd dat hij lekker op NL1000 zijn royalties kan wegdonken :D..iedergeval niet de gambler..want we zijn geen gokkers ! het cliche beeld van de pokerspeler wordt dan weer bevestigd. + het is een zaadnummer..
andere optie is de Nederlands talige uitvoering van Ace Of Spades..SchoppenBoer dus..
helaas is er nergens een volledige versie van de openingstune van HSP te vinden.. misschien dat je die kan aanvragen en dat de radiomannetjes dit nummer kunnen zoeken.. het nummer heet "I'm all in" van John Pratt
ik ga voor dit laatste nummer.. dus: "I'm All In" John Pratt
mijn tweede keus is LazyBoy
Aas!
Jvt wopwop
als ik uit bovenstaande rij moest kiezen ![]()
maaruh, ik ben een muziekliefhebber en vind eigenlijk al de muziek oke om te luisteren, het zal waarschijnlijk toch wel kenny rogers worden