Ga naar het forum
Doctor Josh: proefp...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Doctor Josh: proefpersonen geselecteerd!

26 Berichten
12 Gebruikers
0 Reacties
1,683 Weergaven
iamthedanger
BlackMember

Hallo beste PS leden,

Ik ben van plan mensen te gaan coachen bij cashgamen en ik zou hierbij graag wat 'proefpersonen' willen die op NL50/NL100 spelen (BSS en t liefst SH) om te kunnen coachen, of in ieder geval te kijken hoe ze spelen en kijken of ik van dienst kan zijn, en hoe ik dit het beste kan gaan doen.

Ik wil dit volledig GRATIES aanbieden (voor de testees dan), ik zou het wel fijn vinden als je iets van een rapport uitbrengt over of je er wel/niet wat aan gehad hebt, wat je goed of slecht vond en of je nog tips hebt. Ook zou ik het leuk vinden als je beschikking hebt over PT2 of PT3 en na afloop van het traject misschien een voor- en na- graph wilt doorgeven om maar wat te noemen (down/upswings daargelaten, om een beetje te kijken of het in de praktijk resultaat heeft)

Voorwaarde is dat je beschikt over:

- Een bankroll om NL50 / NL100 met een redelijk BRM te kunnen spelen (het liefst 1250$+)
- Een actieve houding tijdens de coachings

De proefpersonen:

Beginnende speler (SH): Hoofdvogel
Gevorderde speler (SH): Ruleza
Vergevorderde speler (SH): TimothyVdp1

Dat de samenwerking goed mag verlopen!

Joshua

25 reacties
WPTRay
Poker Player

Leuk initiatief :)

Veel succes en plezier!

RobbieV
Oldschool Grinder

Ik heb je alvast een mailtje gestuurd.

;)

iamthedanger Topicstarter
iamthedanger
BlackMember

En de eerste reacties zijn al binnen!

Ik ga nu proberen m'n vliegtuig te halen, want ze wachten denk ik niet op me, als je interesse hebt: vooral mailen!

Gr Joshua

viewer88
Oldschool Grinder

misschien interessant om er een cashgame rookie bij te hebben? Ik heb altijd sng's gespeeld, maar zo'n aanbod zou ik natuurlijk maar al te graag aannemen :)

iamthedanger
BlackMember

Oorspronkelijk gepost door viewer88
misschien interessant om er een cashgame rookie bij te hebben? Ik heb altijd sng's gespeeld, maar zo'n aanbod zou ik natuurlijk maar al te graag aannemen :)

Dat vind ik prima, het gaat me ook niet om de ervaring maar meer het limiet waarop geleerd kan worden: op NL10SH heb ik weinig nieuwe dingen te leren denk ik aangezien het daar vrij 'standaard' poker is, daar gaat het me meer om, ik denk dat je op wat hogere limieten ook wat meer dingen kunt gaan toepassen (bluffen op NL10SH is erg moeilijk bv, en het is gewoon een ander spelletje)

ohja: ik ben veilig in engeland beland :D

MCRaia
PokerStrategist

You've got mail!

iamthedanger
BlackMember

Bedankt voor je mail, speel je FR of SH?

Ik heb nl. het meest te vertellen over NLSH/HU en PLOHU denk ik, daar wil ik me op focussen, MTT's ook maar dat is wat moeilijker in elkaar te zetten en hiermee krijg je denk ik niet genoeg tafels tegelijk draaiende om veel situaties te bekijken ( in een relatief korte periode)

Josh, heb ik ook kans als ik NL25 SH wil spelen??

MCRaia
PokerStrategist

Ik speel meest FR, en steeds vaker ook HU, vandaar m'n focus op verbeteren van meer selectieve agressie alvorens naar NL100 te gaan; wellicht is een tussenstop op Nl50 HU raadzaam.

Josh is erg lief. Veel plezier gewenst aan iedereen die van deze geweldige actie gebruik kan maken.

Rogier
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door eruk
Josh is erg lief.

en zeker, ik zou van dit soort acties gebruik maken nu t nog kan :D zal leerzaam zijn

je mag wel wat testen op mij hoor vind ik wel leuk ;)

iamthedanger
BlackMember

Hallo forumleden,

Even een update: Ik heb besloten om Hoofdvogel te gaan coachen en verder wil ik met nog 2 personen een start maken.

Dus als je interesse hebt, vooral mailen!

Ik zat te denken aan een beginnende SH speler zoals Hoofdvogel, een gevorderde speler en een vergevorderde speler (een speler die al een tijd SH speelt op redelijk niveau en dit winstgevend speelt), en kijken wie ik waarmee wel of niet kan helpen. Ook wil ik niet zo arrogant zijn dat ik voor bv. een speler als Timothy een wereld van verschil kan maken, maar zie ik dit meer gebeuren in een situatie van discussie/dialoog over sessies en eventuele leaks van elkaar analyseren.

Dus:

Beginnende speler (SH): Hoofdvogel
Gevorderde speler (SH): ?
Vergevorderde speler (SH): ?

marcelhermus
Oldschool Grinder

hey josh.

ik speel nu op 25 shorthanded.
maar af en toe ook wel op nl50.

alleen in welk hokje ik zit :D

Ruleza
BlackMember

Heb je een mailtje gestuurd :)

iamthedanger
BlackMember

Beginner: Begin met SH spel

Gevorderd: Een aantal maanden ervaring hebt met SH games op low limits (NL25/NL50)

Vergevorderd: NL50/NL100+, half jaar+ en winstgevend

marcelhermus
Oldschool Grinder

dan ben ik zeker wel gevorderd.

als de enige criteria ervaring is :D

iamthedanger
BlackMember

Ook al speel je niet winstgevend, daar zijn coachings dan voor toch? Daarom gebruik ik het niet als criterium

Josh bij deze meld ik me aan, morgen ontvang je en mail!!!!