De wekelijkse ledenpoll gaat deze week over de Black Member Party die voor de deur staat. Begin februari is het al zover. Zijn jullie ook van plan om te gaan, komt deze party net iets te vroeg of zou je nog niet een overwegen om te gaan wanneer de party plaats zou vinden in de tuin van je buurman?
Ik zou er wel eens willen bijzijn, maar vrees dat ik dat nooit ga halen aangezien zowat geen enkele van mijn accounts getrackt is.
Stars speel ik meest, ga binnenkort hopelijk op FT spelen maar geen van beide is getrackt. Hoop ook nog wel de (toch wel mooie) bonus op Cake Poker te gaan vrijspelen en dan zal ik wss ff puntjes halen, maar zeker onvoldoende
jezus cristus m/v, als er nog een thread bijkomt over het wel of niet gaan naar die BM party, dan ga ik gillen..boven op de plaatselijke kerktoren..en ik zet het filmpje op youtube..onder de zoekterm "pokerstrategy"..
Oorspronkelijk gepost door boschman123
jezus cristus m/v, als er nog een thread bijkomt over het wel of niet gaan naar die BM party, dan ga ik gillen..boven op de plaatselijke kerktoren..en ik zet het filmpje op youtube..onder de zoekterm "pokerstrategy"..
Don't try me!
Diamond haal ik niet en ik kan ook gewoon niet, dus tja ![]()
Overigens staat SuperModerator je best goed Lanfear!
DeKuip stelt zich gewoon aan imo, overigens lees cut the crap in platinum forum straks eens. Komt een mooie update over BM party
Hmm, ga ook geen diamond halen binnen de tijdslimiet (daarbuiten ook nog niet direct gok ik
).