Skip to forum
Video commentaar op...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Video commentaar op jullie play

35 Berichten
16 Gebruikers
0 Reactions
3,946 Bekeken
Twisted1984

Hey allemaal. Ik ben nog bezig met m'n eerste serie (400NL 6 handed 3 delig voor platinum) maar voor de volgende video (of serie, moet nog zien) wil ik graag wat video's van anderen becommentariseren.

Het idee is als volgt:

Jullie maken een video met Camtasia. Je kan een trial versie downloaden op camtasia.com en die doet het dan 30 dagen. Je maakt deze video ZONDER audio en je processed hem als .avi. Ik zal dan de video afspelen in media player o.i.d. en dan een nieuwe recording maken met mijn audio commentaar op jouw play.

Ik heb dit al eens eerder gedaan en dat pakte erg goed uit. Op deze manier kan ik veel leaks uit die persoon zijn play halen en van fouten leer je nou eenmaal het meest ;). Bovendien zijn er leaks die vrij vaak voorkomen bij mensen op de mid limieten.

De vereisten voor de video zijn:

- minimaal 200NL (hoop dat er een beetje aanbod is :P)
- minimaal 30 minuten (30 minuten is ongeveer 45 minuten aan video dus ergens rond 30 tot 35 minuten is prima)
- zonder geluid
- in avi formaat in een redelijk goede kwaliteit

De video kan je uploaden op megaupload o.i.d. zodat ik hem kan downloaden. Ik denk dat ik gewoon random een video uitkies maar misschien doe ik er wel twee als het goed uitpakt en dan kunnen we er een serie-tje van maken :).

34 replies

Idee op zich is vré goed! Nu zou iemand het ook eens voor Sngs moeten doen ;)

NL100 ook goed?

Twisted1984

Nou ik ga niet lager dan 200NL :) Ook afspraak die ik gemaakt heb met Robbie.

Gerv

Oorspronkelijk gepost door Twisted1984
Nou ik ga niet lager dan 200NL :) Ook afspraak die ik gemaakt heb met Robbie.

Ik denk dat je dan maar 1 of 2 mensen hebt die op die limieten spelen, no offense vind het een top aanbod :)

ik kan me zo 123 niet echt mensn opnoemen die nl200 + spelen, behalve timor tycho en af en toe joshua. Ik denk dat een groot deel van onze sh community op nl100 speelt :(.

Misschien kan je iets produceren over het overstappen van nl100 naar 200, maargoed succes alvast.

Timor, Sonic, Joshua, Tycho... lijkt me niet zon probleem

topaanbod Erwin.

Oorspronkelijk gepost door Leo258
Timor, Sonic, Joshua, Tycho... lijkt me niet zon probleem

topaanbod Erwin.

helpt natuurlijk ook niet als jij hier ff ons gaat tegenwerken hé Leo :P
denk dat Sonic NL100 speelt trouwens en Joshua nog niet volledig NL200 :)

groeten

Mja zijn aanbod lijkt me duidelijk. Hij gaat niet lager dan NL200.
Het is een aanbod die niet elke dag langs komt denk ik en een goede kans voor de hoogst spelende members van ons.

RobbieV

Heb ik natuurlijk zo afgesproken dat jullie geen video kunnen maken en dat ik dan zelf een video'tje mag maken doh. Maar zoals Leo zei... moet kunnen en het is met name bedoeld voor de hoogst spelende spelers hier vandaar 200nl.

iamthedanger

Goed initiatief, ik kan in principe weer NL200 spelen maar ik moet me ff kapotgrinden @ NL100 voor de BM party + zou het niet fijn vinden als ik weer binnen 2 dagen mn maandwinst van NLHE verlies.

Verder, PRIMA idee :)

Ik speel(de) wel NL200 SSS, maar dat is vast niet de bedoeling :D

Ik snap ook wel dat er een minimumlimiet wordt gesteld, anders komen er teveel prutsers je lastigvallen met basicfouten enzo :)

Twisted1984

Nou in principe ben ik hier gewoon aangenomen als vid producer voor de mid limits (400NL+). Voor dit kan ik dan nog wel naar 200NL gaan omdat er gewoon niet veel mensen op deze website zitten die hoger dan dat spelen maar lager wil ik eigenlijk toch niet gaan. En uiteraard is het de bedoeling dat ik een video krijg van iemand die geen SSS speelt ;).

Yoghi

hoi, ik speel ook poker met blinden groter dan 1 dollar en 2 dollar, wil je van mij een video maken?!!?!1f

Leuk initiatief, nu hopen dat er wat mensen vids uploaden :D

DrPingu

Spijtig dat ik sss op 200nl speel en het niet slim is om mijn br te gaan verdonken met bss om een video te maken
die ik later niet kan bekijken omdat ik silver ben!

Maar ik vind het wel een mooi initiatief!

Zie er naar uit de video's te bekijken wanneer ik cake poker begin te grinden en dan hopelijk snel diamond word!

Twisted1984

Ya het is wel voor BSS ;).

Dit aanbod blijft gewoon open staan totdat iemand van deze site mij van een 200NL video voorziet. Dus het heeft verder geen haast :).

Yoghi

Ik bak (bijna) niks van NL, maar ik verwacht ook niet echt veel te verliezen, of misschien zelfs wel te winnen als ik goed concentreer. Heeft het enige nut dat ik een video maak als FL fish op nl200 en dat je er dan iets mee doet? Of is juist het doel van deze vid om een goede speler beter te maken?

Rogier

Erwin, ik neem aan dat je 6handed zoekt?

TychovE

Ik neem het aanbod aan en zal t binnen 3 dagen geupload hebben.

NL200 of NL400 doen?

zazizo

Hoeveel tafels moeten er minimaal tegelijk gespeeld worden?
En is het een probleem als er gespeeld wordt zonder stats?