Hey allemaal. Ik ben nog bezig met m'n eerste serie (400NL 6 handed 3 delig voor platinum) maar voor de volgende video (of serie, moet nog zien) wil ik graag wat video's van anderen becommentariseren.
Het idee is als volgt:
Jullie maken een video met Camtasia. Je kan een trial versie downloaden op camtasia.com en die doet het dan 30 dagen. Je maakt deze video ZONDER audio en je processed hem als .avi. Ik zal dan de video afspelen in media player o.i.d. en dan een nieuwe recording maken met mijn audio commentaar op jouw play.
Ik heb dit al eens eerder gedaan en dat pakte erg goed uit. Op deze manier kan ik veel leaks uit die persoon zijn play halen en van fouten leer je nou eenmaal het meest ;). Bovendien zijn er leaks die vrij vaak voorkomen bij mensen op de mid limieten.
De vereisten voor de video zijn:
- minimaal 200NL (hoop dat er een beetje aanbod is :P)
- minimaal 30 minuten (30 minuten is ongeveer 45 minuten aan video dus ergens rond 30 tot 35 minuten is prima)
- zonder geluid
- in avi formaat in een redelijk goede kwaliteit
De video kan je uploaden op megaupload o.i.d. zodat ik hem kan downloaden. Ik denk dat ik gewoon random een video uitkies maar misschien doe ik er wel twee als het goed uitpakt en dan kunnen we er een serie-tje van maken :).