Skip to forum
Wekelijkse Ledenpol...

Meldingen
Alles wissen

Wat is je ideale pokersetting? Poll is created on mrt 18, 2009

[Gesloten] Wekelijkse Ledenpoll: Wat is je ideale pokersetting?

18 Berichten
16 Gebruikers
0 Reactions
1,803 Bekeken
Head Admin
Lanfear81

Wanneer we online spelen hebben we eigenlijk alleen een computer, de software en een internet verbinding nodig. Om goed te kunnen spelen is het echter ook erg belangrijk dat we ons goed op ons gemak voelen tijdens de sessies. Dit kunnen we bereiken met muziek, eten en drinken, je lief die naast je zit of misschien is dit voor jou wel iets heel specifieks.

Onze vraag: Wat is de voor jou je ideale pokersetting, waar je je A-game kunt spelen?
Laat het ons weten.

17 replies

Eten en drinken zijn zeker pré. Muziek is 9 van de 10 keer ook aan. Raampje open werkt ook lekker op je koppie.

Beetje van plaats veranderen (bank, bed, stoel) gaat erg handig met een laptopje. Aaanrader :D

peuken!!! :P

Eten en drinken bij de hand, maar muziek is ook niet verkeerd, anders is het zo stil :P

DeKuip

Soms muziek, soms ook niet.

Marple08

Muziek en wel PokerStrategy Radio.

24/7

Roodbaars1986

meestal wel wat muziek erbij :D
eigenlijk altijd wel hehe.

Helpt je wel ontspannen en relaxter spelen.

SeaJaws

Het gaat wel verder dan deze dingen, die dag niet (te veel) stress, goed uitgeslapen, fris en zonder aan andere dingen te denken. Verder iets op de achtergrond van muziek of geluid (radio), maar niks te intens. Ik moet sowieso drinken bij de hand hebben, eten liever niet.

Oorspronkelijk gepost door SeaJaws
Het gaat wel verder dan deze dingen, die dag niet (te veel) stress, goed uitgeslapen, fris en zonder aan andere dingen te denken. Verder iets op de achtergrond van muziek of geluid (radio), maar niks te intens. Ik moet sowieso drinken bij de hand hebben, eten liever niet.

Als student is het al iets lastiger om daar allemaal aan te voldoen :P Maarja, met hoofdpijn speel ik liever niet, en ik speel toch wat fijner als ik weet dat ik die dag niets anders meer hoef te doen, huiswerk e.d.

Rogier

muziekje erbij zowieso. eten bijdehand ook graag maar niet 100% nodig. koffie=tnx.

voor de rest hangt t er vanaf of ik fullring of 6max speel. als ik fullring speel kan er nog wel wat anders bij

Yoghi

Gewoon stil, moet me kunnen concentreren.

En het moet warm zijn.

superjunk

Warm idd, me verwarming wil nog wel eens uitvallen, en rillend pokeren is niks
:P

Chauffage onder m'n voeten, beetje drank en sigarette derbij, beke achtergrond geluid (muziek of serie, don't care)

Qastorimon

Stevige muziek leidt me af en van loungy muziek word ik tight-passive, dus geen muziek.
Wel altijd genoeg drinken bij de hand en een klein beetje rust om me heen.

Jonkie76

Anders namelijk:

Ik zit beneden te pokeren, in een semi open keuken, dus eten en drinken is altijd in de buurt. Me vrouw zit vaak op de bank, dus me liefje is er ook wel us bij, maar is geen pré en vaak staat er wel muziek of TV op de achtergrond aan, dus ik voldoe aan alle gestelde eisen :D

Echter er is één heel belangrijk ding waardoor ik mijn A-game kan spelen.
En dat is "ontspanning" door goed uitgeslapen en uitgerust te zijn.
Ik moet me energiek voelen om goed te kunnen spelen, anders dwaal ik af, of wordt me concentratie minder en ga ik domme moves maken.

groet,

Jacob / Jonkie76

lekkere dikke joint erbij :P

superjunk

Oorspronkelijk gepost door aciddragon
lekkere dikke joint erbij :P

Yeah :D

Tjoeny

Wel muziek, maar geen mensen in de buurt verder is eten en vooral drinken ook wel handig...